Moderator: Charlie Angel
mirjam Pierik schreef: Het lijkt mij duur, in ieder geval een paar dingen. Paarden orgaan weet ik veel goedkoper, evenals wat van de rund producten. Kukeleku in woeden vraagt 1,50 voor eend en fazant en haas karkassen.Ik vond het ook al duur, trouwens de prijzen van kukeleku zijn ook omhoog naar 2,00 voor eend, fazant een haas.
Heb ik zelf nog een ander aanbod/idee: ik weet een paardenslachterij waar b-organen gratis/heel goedkoop zijn, (bijvoorbeeld milt) en lever en tong, hart dacht ik maar ongeveer 1,50 per kilo. Ik zou er wel naar toe willen in onze auto maar manlief wordt erg naar van slachterijen en ik heb geen zin om er alleen heen te gaan. Wil er iemand misschien mee, (Nijkerk, 'donderdag avond zou het moeten zei de slager), en zijn er mensen die graag willen bestellen? Hij is nogal kort van stof dus weet de prijzen niet precies, maar kan nog wel eens proberen een duidelijk antwoord te krijgen over de prijzen. Het is dacht ik ook goedkoper als we veel (rond 100 kilo) bestellen.
Ik hoor het wel.
Mirjam
baileys schreef: Ik wil graag meebestellen, maar dan moet ik wel een adres hebben ???. Heeft iemand het adres van Aura voor mij, per pb uiteraard.Je hebt PB!
Hetty 1 schreef: Joel, Miranda 1 en ik gaan vrijdag wandelen in het bos Nieuw Wulven.helaas ik werk tot 14.00 uur.
Vertrek 13.00 uur vanaf de parkeerplaats van het Wellandtcollege Houten, Randhoeve 2, 3992 XH Houten.
Wie lopen er nog meer mee?
Modderige paden, dus wel laarzen of zo aan.![]()