Xerox schreef:
Op dit moment gebruik ik helemaal niets voor de artrose of spondy en eigenlijk gaat het best goed met Xerox. Denk dat wat ondersteuning zeker welkom zou zijn, soms is hij wat stijfjes. Maar dat is dus weer lastig met de eliminatie, dus vandaar dat ik nu wil beginnen met 1 ding.
Welke visolie heeft Boris gehad? En wat wordt voor jullie de volgende stap?
Ja dat vocht pfff.. word er gek van. Al redden we het hier nog aardig met de voetjes goed afdrogen na het wandelen en het eerste half uur daarna een paar keer corrigeren als hij eraan wil gaan zitten
Laat het vriezen maar beginnen!
Zowel Cayley (allergiehond met lumbale sacrale stabiliteit en een volledig vastgegroeide rugwervel daardoor) en Boris (artrose) krijgen op dit moment Tobis visolie. Lees hier meer:
https://www.gezondheidaanhuis.nl/nl/product/5321/Omega-3-Visolie-Tobis-500-ml
Nu weet ik dat velen hier betere ervaringen hebben met Doils. Ik vind het erg prijzig, maar geloof wel dat het iets beter is.
Cayley krijgt op dit moment 4 diersoorten en zalm (en zalmolie) en voorlopig vind ik dat prima zo. Er is geen volgende stap. Ze is wat betreft rug niet te helpen, behalve om af en toe metacam te geven. Moderin helpt niet en hierna rest nog maar 1 beslissing, want opereren gaat hem niet worden

Gelukkig loopt ze goed en helpt indien nodig de metacam. Die heb ik dus niet geëlimineerd een hond die niet kan lopen moet gewoon een pijnstiller krijgen in mijn ogen ook al zou dat iets jeuk opleveren.
Boris is niet allergisch dus tja, daar kiep ik gewoon wat in en kijk wat het doet.
Hij krijgt nu ook vaker metacam. Maar he, hij is 11,5 jaar dan heb je gewoon kwaaltjes en dan maakt het me ook niets meer uit of pijnstiller zijn leven verkort, als het maar leuk en prettig is.