Moderator: Charlie Angel
Miranda 1 schreef: Volgens mij had niemand interesse voor nu maar wel voor januari. Ramses 1 had aangeboden om te rijden.Prima toch, wellicht heb ik jan ook wel weer nodig maar zit nu echt krap in het bot, heb ook lupa gemist de laatste keer.
**Jillaroo** schreef: http://www.barfplaats.nl/forum/index.php/topic,108341.0.htmlOwja, ik ik wel 10 kilo, ga even kijken of ik er nog bij kan
ik ga volgende week zaterdag parelhoen halen. Weet niet wie nog meer nodig heeft?
Kizmoo schreef: Miranda bedankt voor het ophalen van de runderlippenGraag gedaan hoor.![]()
Groet George&Gerrie
**Jillaroo** schreef: http://www.barfplaats.nl/forum/index.php/topic,108341.0.htmlIk heb mijn bestelling geplaatst en ook betaald, super dat je ze voor me mee wilt nemen dan,
ik ga volgende week zaterdag parelhoen halen. Weet niet wie nog meer nodig heeft?
Miranda 1 schreef: Ik krijg opeens een ingeving en best een goede al zeg ik het zelf.Ik ga even kijken wat ik zou willen bestellen, ken het IC nog niet........ je hoort nog!
Henk van degomeat mailde mij dat hij altijd op vrijdag rijdt bij mij in de buurt, dus ook bij jou. Als jij nou contact met hem opneemt of hij 7 dec naar jou kan komen.
Dan kom ik met konijn en SW of IC ook naar jou. (dat moet jij wel zien zitten hoor).
Dan neem ik wat ik nodig heb mee naar Houten. En Joel als het voor jou makkelijk is wil ik jouw deel ook mee nemen naar Houten.
Dan wordt jij een soort verzamelpunt voor de spullen van Orinake, degomeat en SW/IC.
Moet ik alleen nog ff vrij regelen morgen, maar daar verwacht ik geen problemen mee.
joel schreef: Ik heb mijn bestelling geplaatst en ook betaald, super dat je ze voor me mee wilt nemen dan,Ik moet om 3 uur thuis zijn, dan komt er visite langs. Ik zorg dat ik om 2 uur daar ben en keer meteen om. Dus als je om 3 uur bij mij kan zijn?
Laat maar even weten hoelaat je thuis denkt te zijn, haal ik ze bij je op![]()
baileys schreef: Ik wil graag meebestellen, maar dan moet ik wel een adres hebben ???. Heeft iemand het adres van Aura voor mij, per pb uiteraard.Je hebt pb