Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Khari
Miranda en Aura, als beide toch op 1 dag gedaan worden, wil ik bij beide mee bestellen en voor mij ideaal ophalen dan :biggrin2:
Bij Degomeat de kuikens en ook wat bij, het liefst, IC vandaan (IC betere kwaliteit dan SW).
Door **Jillaroo**
Miranda 1 schreef: Volgens mij had niemand interesse voor nu maar wel voor januari. Ramses 1 had aangeboden om te rijden.
Prima toch, wellicht heb ik jan ook wel weer nodig maar zit nu echt krap in het bot, heb ook lupa gemist de laatste keer.
Door joel
Miranda 1 schreef: Ik krijg opeens een ingeving en best een goede al zeg ik het zelf.

Henk van degomeat mailde mij dat hij altijd op vrijdag rijdt bij mij in de buurt, dus ook bij jou. Als jij nou contact met hem opneemt of hij 7 dec naar jou kan komen.

Dan kom ik met konijn en SW of IC ook naar jou. (dat moet jij wel zien zitten hoor).

Dan neem ik wat ik nodig heb mee naar Houten. En Joel als het voor jou makkelijk is wil ik jouw deel ook mee nemen naar Houten.

Dan wordt jij een soort verzamelpunt voor de spullen van Orinake, degomeat en SW/IC.

Moet ik alleen nog ff vrij regelen morgen, maar daar verwacht ik geen problemen mee.
Ik ga even kijken wat ik zou willen bestellen, ken het IC nog niet........ je hoort nog!
Door **Jillaroo**
joel schreef: Ik heb mijn bestelling geplaatst en ook betaald, super dat je ze voor me mee wilt nemen dan,
Laat maar even weten hoelaat je thuis denkt te zijn, haal ik ze bij je op :)
Ik moet om 3 uur thuis zijn, dan komt er visite langs. Ik zorg dat ik om 2 uur daar ben en keer meteen om. Dus als je om 3 uur bij mij kan zijn?
Door Miranda 1
Ik heb 7 december vrij genomen, dus ik ga naar de IC of SW.

Ik heb het zelf giga druk deze week, dus zal proberen te kijken waar ik zelf eigenlijk wil bestellen en wat ik wil hebben.
Door Aura
Voor de groepsbestelling bij Richard/Degomeat (http://www.naturis.nu/index.php):
Ze komen 7 december bij mij bezorgen. Miranda komt dan ook met de spullen uit Rotterdam naar mij (Utrecht Overvecht) en dan kunnen jullie alles in 1 keer ophalen.

Henk van Degomeat mailde me dit:
"Je kunt bestellen tot maandag 3 december 17.00 uur. Een groepscode is niet nodig. Je moet aangeven dat je wilt afhalen en bij opmerkingen aangeven waar het bezorgd moet worden."
Ik weet nog niet hoe de nieuwe site werkt (kan zijn dat je je opnieuw moet aanmelden als je eerder een account van Richard had), maar ik hoop dat jullie er zo uitkomen. Anders gewoon heel duidelijk bij Opmerkingen aangeven wat de bedoeling is en wat mijn adres is, dan moet het goedkomen. Voor m'n adres graag even een PB'tje sturen.

Ik kan helaas niks bewaren in m'n vriezer en de volgende dag moet ik Sinterklaas vieren met m'n schoonfamilie, dus graag ophalen op diezelfde vrijdag! Als het niet uitkomt, kan je misschien iemand in de buurt vragen om het voor je mee te nemen o.i.d. Daar is vast wel een oplossing voor ;)

Dus:
- bestellen tot uiterlijk maandag 3 december 17.00 uur
- ophalen op vrijdag 7 december (zal waarschijnlijk 's avonds worden)
- even PB'en voor m'n adres voor bij de bestelling

Nou heb ik alles he? ::)
Door baileys
Ik wil graag meebestellen, maar dan moet ik wel een adres hebben  ???. Heeft iemand het adres van Aura voor mij, per pb uiteraard.
Door Khari
baileys schreef: Ik wil graag meebestellen, maar dan moet ik wel een adres hebben ???. Heeft iemand het adres van Aura voor mij, per pb uiteraard.
Je hebt pb
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door