Ik wil wel weer wat mee bestellen.
Ik denk voor zo'n 10 kilo, misschien meer
Moderator: Charlie Angel
nanky schreef: Dag utrechtenarenIk haal nog weleens Lotgering voor de katten. Maar meestal Barfen ze gewoon mee hoor.
Ik woon in Zeist en wil graag meedoen met een gezamenlijke bestelling. Ik barf niet maar geef KVV.
Ik heb 2 katten en 1 hond die KVV eten. Vooral voor de katten is 't interessant denk ik, ze eten best veel.
Kan iemand mij vertellen welke merken KVV jullie meenemen? Of kunnen jullie misschien merken KVV aanraden?
Hier wordt door de katten gegeten: Bibi, All animal, Barfmenu en soms Carnibest.
Mijn hond eet alles, dus dat is makkelijk.
Burretje schreef: k vind het geen probleem om tot die tijd te wachten. Zal hieronder even een wensenlijstje maken, als mensen die ook willen bestellen dat even kopiëren en aanvullen?Ik ben het overzicht kwijt. Wie coördineert dit lijntje nu?
Miranda1
10 a 20 kg konijnkarkas
?? kg paardenvlees
?? zalmlijven
Burretje
5 parelhoen heel zonder veren en kop a 3,25 = 16,25
wellicht nog andere dingen afhankelijk van het tijdstip waarop straks besteld wordt.
Antheman
Eind oktober wil ik wel meedoen.
Ik denk voor circa 30 euro te bestellen.
joel
Hier willen we voor Lupa ong.25 euro bestellen
nanky schreef: Dag utrechtenaren
Ik woon in Zeist en wil graag meedoen met een gezamenlijke bestelling. Ik barf niet maar geef KVV.
Ik heb 2 katten en 1 hond die KVV eten. Vooral voor de katten is 't interessant denk ik, ze eten best veel.
Kan iemand mij vertellen welke merken KVV jullie meenemen? Of kunnen jullie misschien merken KVV aanraden?
Hier wordt door de katten gegeten: Bibi, All animal, Barfmenu en soms Carnibest.
Mijn hond eet alles, dus dat is makkelijk.
Antheman schreef: Ik ben het overzicht kwijt. Wie coördineert dit lijntje nu?Ik ben er ooit over begonnen, maar het maakt mij niet perse uit wie het regelt. Ik dacht dat eind oktober pas besteld kon worden, dat iemand dan pas weer plek had, dus ik had hem gewoon nog even laten staan om te kijken of er nog meer mensen belangstelling hadden.
Evt kan ik dit wel regelen, maar wil niemand voor de voeten lopen.
**Jillaroo** schreef: Mochten we niet aan het bedrag komen dan kan ik het een keertje op een zaterdag (bijv 27 okt.) gaan ophalen. Anders dacht ik dat Joel het bij haar liet bezorgen. Bij mij is niet handig omdat ik 40 uur werk.Halen is volgens mij niet nodig, zo te zien aan de lijst moeten we het minimale bedrag makkelijk halen. Dit is volgens mij de laatste versie van de lijst:
Burretje schreef:Regelen vind ik niet erg
Wie het regelt maakt mij dus verder niet zo veel uit. Ik wil het best regelen. Enige punt is wel dat ik geen vriesruimte heb om dingen voor anderen een dagje op te slaan ofzo. Dus het moet dan wel echt dezelfde dag opgehaald worden. Als er anderen zijn die het graag willen regelen vind ik dat ook best.