Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door velduil
Khari, bedankt voor het rijden gisteren, ondanks alle file , het was vast geen makkelijke rit, Top geregeld dat ik het in nieuwegein kon komen ophalen. En de man van joel, bedankt voor de koffie
Door nanky
Dag utrechtenaren ;D

Ik woon in Zeist en wil graag meedoen met een gezamenlijke bestelling. Ik barf niet maar geef KVV.

Ik heb 2 katten en 1 hond die KVV eten. Vooral voor de katten is 't interessant denk ik, ze eten best veel.
Kan iemand mij vertellen welke merken KVV jullie meenemen? Of kunnen jullie misschien merken KVV aanraden?
Hier wordt door de katten gegeten: Bibi, All animal, Barfmenu en soms Carnibest.

Mijn hond eet alles, dus dat is makkelijk.
Door Antheman
nanky schreef: Dag utrechtenaren ;D

Ik woon in Zeist en wil graag meedoen met een gezamenlijke bestelling. Ik barf niet maar geef KVV.

Ik heb 2 katten en 1 hond die KVV eten. Vooral voor de katten is 't interessant denk ik, ze eten best veel.
Kan iemand mij vertellen welke merken KVV jullie meenemen? Of kunnen jullie misschien merken KVV aanraden?
Hier wordt door de katten gegeten: Bibi, All animal, Barfmenu en soms Carnibest.

Ik haal nog weleens Lotgering voor de katten. Maar meestal Barfen ze gewoon mee hoor.
Door Antheman
Burretje schreef: k vind het geen probleem om tot die tijd te wachten. Zal hieronder even een wensenlijstje maken, als mensen die ook willen bestellen dat even kopiëren en aanvullen?

Miranda1
10 a 20 kg konijnkarkas
?? kg paardenvlees
?? zalmlijven

Burretje
5 parelhoen heel zonder veren en kop a 3,25 = 16,25
wellicht nog andere dingen afhankelijk van het tijdstip waarop straks besteld wordt.

Antheman
Eind oktober wil ik wel meedoen.
Ik denk voor circa 30 euro te bestellen.

joel
Hier willen we voor Lupa ong.25 euro bestellen
Ik ben het overzicht kwijt. Wie coördineert dit lijntje nu?
Evt kan ik dit wel regelen, maar wil niemand voor de voeten lopen.
Door **Jillaroo**
Mochten we niet aan het bedrag komen dan kan ik het een keertje op een zaterdag (bijv 27 okt.) gaan ophalen. Anders dacht ik dat Joel het bij haar liet bezorgen. Bij mij is niet handig omdat ik 40 uur werk.
Door lachnat
nanky schreef: Dag utrechtenaren ;D

Welkom.

Mijn katten eten mijn eigen kvv of gemalen barf hoe je het noemen wilt ;D
Vind katten kvv namelijk schreeuwend duur en ik wil zelf ook graag nog eten ;)
Mocht ik te laat zijn met malen of geen tijd hebben dan koop ik meestal even snel een rol Tinlo barfmenu of als ik er pas zaterdag avond laat achter kom een bakje smuldier.
Door Burretje
Antheman schreef: Ik ben het overzicht kwijt. Wie coördineert dit lijntje nu?
Evt kan ik dit wel regelen, maar wil niemand voor de voeten lopen.
Ik ben er ooit over begonnen, maar het maakt mij niet perse uit wie het regelt. Ik dacht dat eind oktober pas besteld kon worden, dat iemand dan pas weer plek had, dus ik had hem gewoon nog even laten staan om te kijken of er nog meer mensen belangstelling hadden.
**Jillaroo** schreef: Mochten we niet aan het bedrag komen dan kan ik het een keertje op een zaterdag (bijv 27 okt.) gaan ophalen. Anders dacht ik dat Joel het bij haar liet bezorgen. Bij mij is niet handig omdat ik 40 uur werk.
Halen is volgens mij niet nodig, zo te zien aan de lijst moeten we het minimale bedrag makkelijk halen. Dit is volgens mij de laatste versie van de lijst:

Miranda1
10 a 20 kg konijnkarkas
?? kg paardenvlees
?? zalmlijven

Burretje
wellicht nog andere dingen afhankelijk van het tijdstip waarop straks besteld wordt.

Antheman

joel
Hier willen we voor Lupa ong.25 euro bestellen

Jillaroo
Ik wil graag de gemalen bot hebben voor Jill, maar verwacht tot een bedrag van rond 25 euro

Baileys
eea van orgaan, weet nog niet precies wat
8kg Duck

Khari
Bibi
All animal
Kuikens
Zal bij elkaar vast rond de 60 a 70 euro worden

*sanne*
Voor mezelf waarschijnlijk zo'n 20 euro, maar misschien dat een kennisje van mij ook nog mee wil doen...

Wie het regelt maakt mij dus verder niet zo veel uit. Ik wil het best regelen. Enige punt is wel dat ik geen vriesruimte heb om dingen voor anderen een dagje op te slaan ofzo. Dus het moet dan wel echt dezelfde dag opgehaald worden. Als er anderen zijn die het graag willen regelen vind ik dat ook best.
Door Antheman
Burretje schreef:
Wie het regelt maakt mij dus verder niet zo veel uit. Ik wil het best regelen. Enige punt is wel dat ik geen vriesruimte heb om dingen voor anderen een dagje op te slaan ofzo. Dus het moet dan wel echt dezelfde dag opgehaald worden. Als er anderen zijn die het graag willen regelen vind ik dat ook best.
Regelen vind ik niet erg ;) Rijden wel. Ik denk dat er niemand vriesruimte heeft.

Zal ik morgen Lupa benaderen om een leverdatum ergens eind oktober af te spreken? Dat zal ik dan melden en een datum voor bestellen en betalen ed neerzetten.
Door Miranda 1
Ik heb mezelf van de lijst gehaald. Ik heb bij Lida S bot besteld om te elimineren bij mijn Berner. Zalm heb ik inmiddels genoeg. En vlees ook wel. Misschien dat ik iets mee bestel om te drogen, maar dan moet ik ff kijken wat ze hebben.

Burretje

Antheman

joel
Hier willen we voor Lupa  ong.25 euro bestellen

Jillaroo
Ik wil graag de gemalen bot hebben voor Jill, maar verwacht tot een bedrag van rond 25 euro

Baileys
eea van orgaan, weet nog niet precies wat
8kg Duck

Khari
Bibi
All animal
Kuikens
Zal bij elkaar vast rond de 60 a 70 euro worden

*sanne*
Voor mezelf waarschijnlijk zo'n 20 euro, maar misschien dat een kennisje van mij ook nog mee wil doen...
Door joel
[quote="Antheman"]
Regelen vind ik niet erg ;) Rijden wel. Ik denk dat er niemand vriesruimte heeft.

Zal ik morgen Lupa benaderen om een leverdatum ergens eind oktober af te spreken? Dat zal ik dan melden en een datum voor bestellen en betalen ed neerzetten.
[/quote

Ik had mezelf als aflever adres erop gezet omdat het voor mij lastig is met halen ivm geen rijbewijs, en ik zo ook 'iets' kan doen. Heb ip voor deze bestelling vries ruimte, maar dan moet het wel voor 10 nov binnen zijn.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door