Moderator: Charlie Angel
**Jillaroo** schreef: Doen we nog een bestelling bij Lupa?Ik doe ook mee.
Miranda 1 schreef: Is er nog iemand die kangaroe wil delen op 7 december? Want 25 kilo is heel veel en heel duur.Dat vind ik echt te duur.
Anders ga ik een andere excoot proberen/ elimineren en valt kangaroe af.
Antheman schreef: Dat vind ik echt te duur.Helaas heeft mijn Berner een voedselallergie en doet hij het heel goed op kangaroe. Krijgt hij ook maar 800 gram van in de week, 2 vlees porties dus.
Ik wil erg graag hertevlees, a 2,85 per kg. Maar dit gaat per 20 kilo. Ook op 7 dec. Dit delen?
Miranda 1 schreef: Helaas heeft mijn Berner een voedselallergie en doet hij het heel goed op kangaroe. Krijgt hij ook maar 800 gram van in de week, 2 vlees porties dus.Dat is te snel, ik moet op de vriezer zitten om hem dicht te doen
Hert ga ik dan niet nemen, want ik krijg 5 oktober al 20 kilo hert van Orinake. Maar je mag wel 5 okt hert overnemen. Yvonne zou eigenlijk 5 kilo overnemen maar dat gaat niet door. Als je het nu nog niet kwijt kan wil ik het ook wel ff bewaren voor je.
Is dat misschien iets?
Antheman schreef: Dat is te snel, ik moet op de vriezer zitten om hem dicht te doenGeen probleem, ik bewaar het wel voor je.
Als je het een maand ofzo kan bewaren, dan wil ik die 5 kilo wel hebben!
Miranda 1 schreef: Geen probleem, ik bewaar het wel voor je.Top Miran!
Zit net ff te kijken hoeveel ik aankomende vrijdag krijg, hmm hoop dat het gaat passen hihi. Gelukkig gaat er zoeen 2 kilo per dag uit.
Miranda 1 schreef: Ik wil wel mee bestellen bij Lupa. Ik heb dan 10 of 20 kilo konijnkk nodig. En wat paardenvlees. Misschien wat zalmlijven.Ik vind het geen probleem om tot die tijd te wachten. Zal hieronder even een wensenlijstje maken, als mensen die ook willen bestellen dat even kopiëren en aanvullen?
Alleen heb ik pas eind oktober rond de 25e weer geld. Ik heb deze maand al enorm veel geld uit gegeven aan hondenvoer.
Dus als iedereen tot dan kan wachten dan komen we zeker boven €125 uit.
Burretje schreef: Ik vind het geen probleem om tot die tijd te wachten. Zal hieronder even een wensenlijstje maken, als mensen die ook willen bestellen dat even kopiëren en aanvullen?Eind oktober wil ik wel meedoen.
Miranda1
10 a 20 kg konijnkarkas
?? kg paardenvlees
?? zalmlijven
Burretje
5 parelhoen heel zonder veren en kop a 3,25 = 16,25
wellicht nog andere dingen afhankelijk van het tijdstip waarop straks besteld wordt.