Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door **Jillaroo**
Ze zijn morgen weer terug. maar als we nu hier even noteren wat we allemaal nodig hebben, wie weet komen we aan het bedrag en anders rij ik er wel in het weekend naar toe ( moeten wel die meiden niet meer loops zijn, anders wandel ik niet zo fijn in leende)
Door Miranda 1
Is er nog iemand die kangaroe wil delen op 7 december? Want 25 kilo is heel veel en heel duur.

Anders ga ik een andere excoot proberen/ elimineren en valt kangaroe af.
Door Antheman
Miranda 1 schreef: Is er nog iemand die kangaroe wil delen op 7 december? Want 25 kilo is heel veel en heel duur.

Anders ga ik een andere excoot proberen/ elimineren en valt kangaroe af.
Dat vind ik echt te duur.

Ik wil erg graag hertevlees, a 2,85 per kg. Maar dit gaat per 20 kilo. Ook op 7 dec. Dit delen?
Door Miranda 1
Antheman schreef: Dat vind ik echt te duur.

Ik wil erg graag hertevlees, a 2,85 per kg. Maar dit gaat per 20 kilo. Ook op 7 dec. Dit delen?
Helaas heeft mijn Berner een voedselallergie en doet hij het heel goed op kangaroe. Krijgt hij ook maar 800 gram van in de week, 2 vlees porties dus.

Hert ga ik dan niet nemen, want ik krijg 5 oktober al 20 kilo hert van Orinake. Maar je mag wel 5 okt hert overnemen. Yvonne zou eigenlijk 5 kilo overnemen maar dat gaat niet door. Als je het nu nog niet kwijt kan wil ik het ook wel ff bewaren voor je.

Is dat misschien iets?
Door Miranda 1
Ik wil wel mee bestellen bij Lupa. Ik heb dan 10 of 20 kilo konijnkk nodig. En wat paardenvlees. Misschien wat zalmlijven.

Alleen heb ik pas eind oktober rond de 25e weer geld. Ik heb deze maand al enorm veel geld uit gegeven aan hondenvoer.

Dus als iedereen tot dan kan wachten dan komen we zeker boven €125 uit.
Door Antheman
Miranda 1 schreef: Helaas heeft mijn Berner een voedselallergie en doet hij het heel goed op kangaroe. Krijgt hij ook maar 800 gram van in de week, 2 vlees porties dus.

Hert ga ik dan niet nemen, want ik krijg 5 oktober al 20 kilo hert van Orinake. Maar je mag wel 5 okt hert overnemen. Yvonne zou eigenlijk 5 kilo overnemen maar dat gaat niet door. Als je het nu nog niet kwijt kan wil ik het ook wel ff bewaren voor je.

Is dat misschien iets?
Dat is te snel, ik moet op de vriezer zitten om hem dicht te doen >:(

Als je het een maand ofzo kan bewaren, dan wil ik die 5 kilo wel hebben!
Door lachnat
Ik krijg zowel hert als kangeroe volgende week.
Hert vind ik dan nog leuk geprijsd om te drogen, kangeroe vind ik daar te duur voor.
Dus ik wil in december wel hert delen maar geen kangeroe, kangeroe heb ik dan echt nog wel genoeg.
Door Miranda 1
Antheman schreef: Dat is te snel, ik moet op de vriezer zitten om hem dicht te doen >:(

Als je het een maand ofzo kan bewaren, dan wil ik die 5 kilo wel hebben!
Geen probleem, ik bewaar het wel voor je.

Zit net ff te kijken hoeveel ik aankomende vrijdag krijg, hmm hoop dat het gaat passen hihi. Gelukkig gaat er zoeen 2 kilo per dag uit.
Door Antheman
Miranda 1 schreef: Geen probleem, ik bewaar het wel voor je.

Zit net ff te kijken hoeveel ik aankomende vrijdag krijg, hmm hoop dat het gaat passen hihi. Gelukkig gaat er zoeen 2 kilo per dag uit.
Top Miran!
Door Burretje
Miranda 1 schreef: Ik wil wel mee bestellen bij Lupa. Ik heb dan 10 of 20 kilo konijnkk nodig. En wat paardenvlees. Misschien wat zalmlijven.

Alleen heb ik pas eind oktober rond de 25e weer geld. Ik heb deze maand al enorm veel geld uit gegeven aan hondenvoer.

Dus als iedereen tot dan kan wachten dan komen we zeker boven €125 uit.
Ik vind het geen probleem om tot die tijd te wachten. Zal hieronder even een wensenlijstje maken, als mensen die ook willen bestellen dat even kopiëren en aanvullen?

Miranda1
10 a 20 kg konijnkarkas
?? kg paardenvlees
?? zalmlijven

Burretje
5 parelhoen heel zonder veren en kop a 3,25 = 16,25
wellicht nog andere dingen afhankelijk van het tijdstip waarop straks besteld wordt.
Door Antheman
Burretje schreef: Ik vind het geen probleem om tot die tijd te wachten. Zal hieronder even een wensenlijstje maken, als mensen die ook willen bestellen dat even kopiëren en aanvullen?

Miranda1
10 a 20 kg konijnkarkas
?? kg paardenvlees
?? zalmlijven

Burretje
5 parelhoen heel zonder veren en kop a 3,25 = 16,25
wellicht nog andere dingen afhankelijk van het tijdstip waarop straks besteld wordt.
Eind oktober wil ik wel meedoen.
Ik denk voor circa 30 euro te bestellen.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door