Khari schreef: Ik heb ook wel interesse in gans e duifHoeveel duif zou je willen hebben dan? Of heb je dat al doorgeven aan Doranto? Ik hoef zelf namelijk geen duif, dus ben bang dat ik het dan ga vergeten mee te nemen.
Moderator: Charlie Angel
Khari schreef: Ik heb ook wel interesse in gans e duifHoeveel duif zou je willen hebben dan? Of heb je dat al doorgeven aan Doranto? Ik hoef zelf namelijk geen duif, dus ben bang dat ik het dan ga vergeten mee te nemen.
joel schreef: O leuk!!! Zou heel graag mee gaan!!voor mij zowiso te ver maar ff heel off topic: wat een leuke hond heb je
Helaas is dit mijn eerste werkdag na mijn vakantie....... (en Bunnik is niet zo goed te doen voor mij zonder auto)
Volgende keer in Nieuwegein bij de Put van Weber/Nedereindse Plas
Ook heel leuk wandelen ;-)
Miranda 1 schreef: Hoeveel duif zou je willen hebben dan? Of heb je dat al doorgeven aan Doranto? Ik hoef zelf namelijk geen duif, dus ben bang dat ik het dan ga vergeten mee te nemen.Ik heb net in het topic gezet voor 6 duiven en 1 gans. Meer gaat hier even niet passen in de vriezer.
orinake schreef: voor mij zowiso te ver maar ff heel off topic: wat een leuke hond heb jeDank je, tis ook echt een superkanjer!!![]()
Yvonne K schreef: Gewoon al vol zeg!Ik heb hier nog veel konijn in de vriezer, maar Qadir eet het eigenlijk niet, zou je ze van mij willen overnemen?
Balen hoor.....
Ik hoop dat Tamara snel nog een keer gaat bestellen.
Had graag weer eens konijn gehad.
Khari schreef: Ik helaas ook niet, gistermiddag stond de link nog niet in de post, bij thuiskomst dus al gewoon vol en kon ik ook niet meer bestellenIk heb konijnkarkas kunnen bestellen.![]()
Hetty 1 schreef: Ik heb konijnkarkas kunnen bestellen.Hetty, ik hoef geen karkas, hier voorlopig even genoeg
Annette, je hebt het gisteren wel gezegd, maar ik weet het niet zeker meer.
Jij wilde toch 2 kg?
En Roxana 1 kg dacht ik.
Khari schreef: Hetty, ik hoef geen karkas, hier voorlopig even genoegOké, dan heb ik 4 kg die overgenomen kunnen worden.