Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Miranda 1
Khari schreef: Ik heb ook wel interesse in gans e duif
Hoeveel duif zou je willen hebben dan? Of heb je dat al doorgeven aan Doranto? Ik hoef zelf namelijk geen duif, dus ben bang dat ik het dan ga vergeten mee te nemen.
Door orinake
joel schreef: O leuk!!! Zou heel graag mee gaan!!
Helaas is dit mijn eerste werkdag na mijn vakantie....... (en Bunnik is niet zo goed te doen voor mij zonder auto)
Volgende keer in Nieuwegein bij de Put van Weber/Nedereindse Plas ;)
Ook heel leuk wandelen ;-)
voor mij zowiso te ver maar ff heel off topic: wat een leuke hond heb je ;)
Door Khari
Miranda 1 schreef: Hoeveel duif zou je willen hebben dan? Of heb je dat al doorgeven aan Doranto? Ik hoef zelf namelijk geen duif, dus ben bang dat ik het dan ga vergeten mee te nemen.
Ik heb net in het topic gezet voor 6 duiven en 1 gans. Meer gaat hier even niet passen in de vriezer.
Door Aura
Voor wie wil meebestellen bij Richard:
Levering is op vrijdag 7 september. Liefst dezelfde avond ophalen i.v.m. weinig vriesruimte.
Bestellen kan tot uiterlijk dinsdag 4 september, maar eerder bestellen is natuurlijk handiger voor Richard/Henk.
Stuur maar een PB'tje als je mee wilt doen, dan stuur ik je de groepscode en gegevens e.d.
Door joel
orinake schreef: voor mij zowiso te ver maar ff heel off topic: wat een leuke hond heb je ;)
Dank je, tis ook echt een superkanjer!!
Door Miranda 1
Ik ben eventjes heel erg nieuwsgierig wie er wel heeft kunnen bestellen bij Orinake voor 5 oktober.

Ik was de hele avond werken en kreeg een berichtje dat het al vol was. Jeetje wat snel en dan gewoon 1100 kilo.

Tamara is druk aan het kijken voor een oplossing.
Door Khari
Ik helaas ook niet, gistermiddag stond de link nog niet in de post, bij thuiskomst dus al gewoon vol en kon ik ook niet meer bestellen :-[
Door joel
Yvonne K schreef: Gewoon al vol zeg!
Balen hoor.....
Ik hoop dat Tamara snel nog een keer gaat bestellen.
Had graag weer eens konijn gehad.
Ik heb hier nog veel konijn in de vriezer, maar Qadir eet het eigenlijk niet, zou je ze van mij willen overnemen?
Door Yvonne K
Ik ben nog even aan het kijken of er toch nog konijn via Tamara besteld kan worden.
Ik hou jouw aanbod in gedachten en laat het je nog weten. :)
Door baileys
Ongelofelijk hoe snel dat gegaan is, zouden er stiekem slagers mee bestellen...hihi. Maar ik heb dus 20kg hert besteld.
Moeten maar is kijken hoe we het allemaal in het Utrechtse gaan krijgen.
Door Hetty_
Khari schreef: Ik helaas ook niet, gistermiddag stond de link nog niet in de post, bij thuiskomst dus al gewoon vol en kon ik ook niet meer bestellen :-[
Ik heb konijnkarkas kunnen bestellen.
Annette, je hebt het gisteren wel gezegd, maar ik weet het niet zeker meer.
Jij wilde toch 2 kg?
En Roxana 1 kg dacht ik.
Door Khari
Hetty 1 schreef: Ik heb konijnkarkas kunnen bestellen.
Annette, je hebt het gisteren wel gezegd, maar ik weet het niet zeker meer.
Jij wilde toch 2 kg?
En Roxana 1 kg dacht ik.
Hetty, ik hoef geen karkas, hier voorlopig even genoeg
Door Hetty_
Khari schreef: Hetty, ik hoef geen karkas, hier voorlopig even genoeg
Oké, dan heb ik 4 kg die overgenomen kunnen worden.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door