Is er iemand die mee wil bestellen met kipkarkas van Huis Ter Mee?
We moeten daar 50kg ineens afnemen, dat is een beetje veel, dus misschien dat we het samen kunnen doen.
€0,50 p/kg.
Moderator: Charlie Angel
malimaniac schreef: Ik kan wel een kilo of 10 kwijt. Zijn het goed bevleesde karkassen of erg kaal? Had laatst ergens anders ook biologische kipkarkassen voor ?0,50ct de kilo en die waren helemaal kaal geschraapt.Ik vind ze niet kaal. Rugstuk zit gewoon nog vlees aan, niet kaal geschraapt. Borststuk is natuurlijk wel wat kaler. Prijs/kwaliteit vind ik prima.
malimaniac schreef: Je pb is aangekomen hoor! Vrijdag ophalen is prima. Hoop wel dat het overdag kan?Tussen 16.00-16.30u wordt het opgehaald, daarna bij mij op te halen. Maar het liefst zo snel mogelijk.
malimaniac schreef: Ja hoor komt goed, heb je adres nog. Zijn de ganzen zonder veren en ingewanden? Zo ja dan wil ik daar ook wel 2kg van.Je zal al wel onderweg zijn, maar ja de ganzen zijn zonder veren. Ik zal je zo wel zien...
Mister B. schreef: Zie net dat ik hier bij Zeeuws vlaanderen sta op eerste pagina.Ga ik doen.
U mag me bij Belgie zettenen anders op 10 minuutjes van Sluis erbij ....
![]()
eelke schreef: Begin september doet Lida.s een ronde nederland, en ze komt tot breda (bij genoeg animo, maar ik weet niet hoeveel ze daar voor nodig heeft).zou best wat dingen willen proberen...maar geen 10 kg
Ik ga daar mijn vlees ophalen, en zou het vlees dus ook voor anderen mee kunnen nemen tot aan Bergen op Zoom![]()
martine-tom schreef: zou best wat dingen willen proberen...maar geen 10 kgWat zou je willen proberen dan? Misschien dat er gedeeld kan worden.![]()