Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door WillyP
Is er iemand die mee wil bestellen met kipkarkas van Huis Ter Mee?
We moeten daar 50kg ineens afnemen, dat is een beetje veel, dus misschien dat we het samen kunnen doen.

€0,50 p/kg.
Door malimaniac
Ik kan wel een kilo of 10 kwijt. Zijn het goed bevleesde karkassen of erg kaal? Had laatst ergens anders ook biologische kipkarkassen voor €0,50ct de kilo en die waren helemaal kaal geschraapt.
Door WillyP
malimaniac schreef: Ik kan wel een kilo of 10 kwijt. Zijn het goed bevleesde karkassen of erg kaal? Had laatst ergens anders ook biologische kipkarkassen voor ?0,50ct de kilo en die waren helemaal kaal geschraapt.
Ik vind ze niet kaal. Rugstuk zit gewoon nog vlees aan, niet kaal geschraapt. Borststuk is natuurlijk wel wat kaler. Prijs/kwaliteit vind ik prima.
Fijn dat je mee wilt bestellen. Wil je via de mail even contact houden met mij. Pb's kan ik niet lezen , misschien wel versturen, maar dat weet ik niet zeker. Fout bij de server die dat blokkeerd.

Wij gaan nu bestellen. Ik hoop wel dat je het dan zo snel mogelijk op kan komen halen als het binnen is. Dit zal waarschijnlijk morgen zijn.
Laatst gewijzigd door WillyP op di 31 jul 2012, 13:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Door WillyP
malimaniac schreef: Je pb is aangekomen hoor! Vrijdag ophalen is prima. Hoop wel dat het overdag kan?
Tussen 16.00-16.30u wordt het opgehaald, daarna bij mij op te halen. Maar het liefst zo snel mogelijk.
Door WillyP
malimaniac schreef: Ja hoor komt goed, heb je adres nog. Zijn de ganzen zonder veren en ingewanden? Zo ja dan wil ik daar ook wel 2kg van.
Je zal al wel onderweg zijn, maar ja de ganzen zijn zonder veren. Ik zal je zo wel zien... ;)
Door Mister B.
Zie net dat ik hier bij Zeeuws vlaanderen sta op eerste pagina.

U mag me bij Belgie zetten ;)  en anders op 10 minuutjes van Sluis erbij .... ;)
Door eelke
Begin september doet Lida.s een ronde nederland, en ze komt tot breda (bij genoeg animo, maar ik weet niet hoeveel ze daar voor nodig heeft).
Ik ga daar mijn vlees ophalen, en zou het vlees dus ook voor anderen mee kunnen nemen tot aan Bergen op Zoom :)
Door WillyP
Mister B. schreef: Zie net dat ik hier bij Zeeuws vlaanderen sta op eerste pagina.

U mag me bij Belgie zetten ;) en anders op 10 minuutjes van Sluis erbij .... ;)
Ga ik doen.
Door Martine-Tom
eelke schreef: Begin september doet Lida.s een ronde nederland, en ze komt tot breda (bij genoeg animo, maar ik weet niet hoeveel ze daar voor nodig heeft).
Ik ga daar mijn vlees ophalen, en zou het vlees dus ook voor anderen mee kunnen nemen tot aan Bergen op Zoom :)
zou best wat dingen willen proberen...maar geen 10 kg ;)
Door eelke
martine-tom schreef: zou best wat dingen willen proberen...maar geen 10 kg ;)
Wat zou je willen proberen dan? Misschien dat er gedeeld kan worden.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door