Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Miranda 1
Haha, dat heb ik ook hoor sinds het barfen.

Met Hetty, ook via bp wandel ik zoeen 1 keer per week. En Baileys en PHE zitten op dezelfde kynologen vereniging. Dus daar wisselen we ook nog wel eens vleesjes uit.  ;D
Door baileys
mirjansen schreef: Haha, dat heb ik ook hoor sinds het barfen.

Met Hetty, ook via bp wandel ik zoeen 1 keer per week. En Baileys en PHE zitten op dezelfde kynologen vereniging. Dus daar wisselen we ook nog wel eens vleesjes uit. ;D
Niet alles verraden he!!
Door lachnat
Heb hier nog niet eens kunnen posten dat ik ook rund van Job wou ;D

Ik wil namelijk boekmaag, zoals Job het zelf noemt "natuurlijk groente prutje" nou als dat mormel van mij dat nou eens zou eten ::) Met haar ik weiger groentes en alles waar groentes in zitten mentaliteit zou dat boekmaag dan misschien wel een mooie uitkomst zijn :biggrin2:
Door Simone V
baileys schreef: Even ter info, Petra (Phe) of ik hebben vlees besteld aan gaan het zelf halen. Er kan vlees met ons mee liften wat dan in Soest opgehaald kan worden.
Afhankelijk met welke auto er gereden wordt, zullen er wel of geen vv kosten zijn.

Het gaat om dit topic http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 432.0.html
er lift vlees van mij met jullie in dit topic. Willen jullie de vv kosten contant afgrekend hebben bij het ophalen of hoe spreken we dat af?
Door baileys
Simone V schreef: er lift vlees van mij met jullie in dit topic. Willen jullie de vv kosten contant afgrekend hebben bij het ophalen of hoe spreken we dat af?
Is afhankelijk met welke auto het gehaald wordt. Als Petra het haalt komen er wel vvkosten bij, anders niet.
Maar als het zo is komt dat tzt wel goed.
Door Simone V
baileys schreef: Is afhankelijk met welke auto het gehaald wordt. Als Petra het haalt komen er wel vvkosten bij, anders niet.
Maar als het zo is komt dat tzt wel goed.
OK :)
Door Hetty_
baileys schreef: Even ter info, Petra (Phe) of ik hebben vlees besteld aan gaan het zelf halen. Er kan vlees met ons mee liften wat dan in Soest opgehaald kan worden.
Afhankelijk met welke auto er gereden wordt, zullen er wel of geen vv kosten zijn.

Het gaat om dit topic http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 432.0.html
Wanneer gaan jullie het halen?
Heb wel interesse in 3 kilo lamslong.
Door joel
1-ste week augustus bestellen LUPA, wie doet er mee?

Na onze vakantie ga ik onze nieuwe vriezer vullen :D, zijn er nog meer die willen meebestellen, (dacht zelf om 1-8 de bestelling te plaatsen?)
Wil dan in Nieuwegein laten bezorgen.
DIt is mijn eerste keer bestellen, ook voor anderen, dus nu nog even alleen in het Utrecht topic :biggrin2: enne alle tips zijn welkom ;)
Door Yvonne K
mirjansen schreef: Weet iemand of gedroogde rundertong een leuke snack is voor een grote hond? Misschien dat ik daar dan wat van wil.
Geen idee, ik heb nog nooit tong gedroogd.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door