Met Hetty, ook via bp wandel ik zoeen 1 keer per week. En Baileys en PHE zitten op dezelfde kynologen vereniging. Dus daar wisselen we ook nog wel eens vleesjes uit.

Moderator: Charlie Angel
mirjansen schreef: Haha, dat heb ik ook hoor sinds het barfen.Niet alles verraden he!!
Met Hetty, ook via bp wandel ik zoeen 1 keer per week. En Baileys en PHE zitten op dezelfde kynologen vereniging. Dus daar wisselen we ook nog wel eens vleesjes uit.![]()
baileys schreef: Even ter info, Petra (Phe) of ik hebben vlees besteld aan gaan het zelf halen. Er kan vlees met ons mee liften wat dan in Soest opgehaald kan worden.er lift vlees van mij met jullie in dit topic. Willen jullie de vv kosten contant afgrekend hebben bij het ophalen of hoe spreken we dat af?
Afhankelijk met welke auto er gereden wordt, zullen er wel of geen vv kosten zijn.
Het gaat om dit topic http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 432.0.html
Simone V schreef: er lift vlees van mij met jullie in dit topic. Willen jullie de vv kosten contant afgrekend hebben bij het ophalen of hoe spreken we dat af?Is afhankelijk met welke auto het gehaald wordt. Als Petra het haalt komen er wel vvkosten bij, anders niet.
baileys schreef: Is afhankelijk met welke auto het gehaald wordt. Als Petra het haalt komen er wel vvkosten bij, anders niet.OK
Maar als het zo is komt dat tzt wel goed.
baileys schreef: Even ter info, Petra (Phe) of ik hebben vlees besteld aan gaan het zelf halen. Er kan vlees met ons mee liften wat dan in Soest opgehaald kan worden.Wanneer gaan jullie het halen?
Afhankelijk met welke auto er gereden wordt, zullen er wel of geen vv kosten zijn.
Het gaat om dit topic http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 432.0.html
mirjansen schreef: Weet iemand of gedroogde rundertong een leuke snack is voor een grote hond? Misschien dat ik daar dan wat van wil.Geen idee, ik heb nog nooit tong gedroogd.
Hetty 1 schreef: Wanneer gaan jullie het halen?Mag er ook nog 2 kg paard mee?
Heb wel interesse in 3 kilo lamslong.