Moderator: Lizzy
dorinekok schreef: oké! bedankt!'t Gaat vlugger op dan je denkt!!
Weet je hoeveel ik heb? 6 potten a 60 capsules dus 3600 met knoflook erbij
de komende jaren (de rest van mijn leven) ben ik onder de pannen.
202Spots schreef: Ik zou gewoon 1 capsule per week met de knoflook geven en ook 1 keer per week de andere capsules zonder knoflook.senna goed dat je dit omhoog hebt gehaald, ik kan je er helaas geen antwoord op geven maar haak er gelijk even op in.
Senna99 schreef: Ik wou dit topic ff weer omhoog halen omdat ik een vraag heb van dezelfde strekking. Ik kwam bij de tuinen een pot omega3 visolie 1000 mg capsules met knoflook tegen. Aangezien de visolie capsules bijna op zijn en ik dus weer toe was aan een nieuwe, dacht ik misschien is dit wat? Maar als ik het goed begrijp mogen ze door de toevoeging van knoflook concentraat hier niet veel van omdat honden hier bloedarmoede van kunnen krijgen? Of is dit herzien? (Omdat dit eigenlijk al een oud topic is).Nee, honden krijgen nog steeds bloedarmoede van teveel knoflook. En ik kan het niet omrekenen, maar ik zou zelf al geen knoflook concentraat geven.
De waarden zijn:
De aanbevolen dagdosering (3 capsules bevat)
:
EPA 540 mg , dus per capsule 180
DHA 360 mg, per capsule 120
Aanwezige omega3 vetzuren 900 mg, per cap. 300
Vit. E 20.13 mg, per cap. 6.71
Geurloze knoflook ( van 1,5mg 100:1 extract). Per capsule 0,5 mg.?
Zouden jullie dit geven en zo ja hoe vaak? Om de dag een capsule? Dat doe ik nu namelijk. Maar in die visolie capsules zit geen knoflook.
Anna's schreef: De meeste visolie is zo vervuild, dus waarom visolie geven.Heb het stuk gelezen
Er zijn wel merken met "schonere" visolie maar die zijn erg duur.Lees dit artikel maar.
http://www.mare-nostrum.nl/index.php?op ... t&Itemid=1