Ik zal eens in de bibliotheek duiken, dat is wel een goede tip idd

Moderators: koekje, pearlsofpassion
Liekiepiekie schreef: Jammer...Ik denk dat het een combinatie is van beiden. Dat dierenartsen misschien niet genoeg weten over vers vlees waardoor ze geen goed advies kunnen/durven geven erover, en dat ze vanuit commercieel oogpunt hun eigen voeding willen verkopen.
De meeste dierenartsen zijn tegen barf / versvlees voeding, vooral als het om chronisch zieke diertjes gaat. Zij willen natuurlijk hun "gewéldige" speciale alleen-bij-de-dierenarts-verkrijgbare-dieetbrokjes verkopen.
Nathalie schreef: Heb je al eens gedacht om het langzaam aan te doen?Dat lijkt mij dan weer niet goed voor het spijsverteringssysteem. Zo kan hij nooit wennen aan vers of brok. Het is óf het een, óf het ander
Ik bedoel, als je perse brokken wilt laten geven door pressie van vriend en da, doe dan de ene maaltijd de brokken, de andere een lekker kvv hapje.
Misschien kan je vriend er zo aan wennen en dan heel langzaam de schaal richting vers laten gaan![]()
E. schreef: Dat lijkt mij dan weer niet goed voor het spijsverteringssysteem. Zo kan hij nooit wennen aan vers of brok. Het is óf het een, óf het anderHai,![]()
Anne in Duitsland schreef: Hai,Sorry, even off-topic, Anne, je hebt PB