Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door signmodel
ik wil heel graag konijntjes bestellen de 18e. heb het topic niet bij gehouden, was vol maar nu zijn er toch weer kilo's vrijgekomen dus hebben!!!
wie weet wie er een lijntje doet deze kant (arnehm, dieren) op?
en mijn computer is momenteel echt mega traag. het gaat uren duren dat ik alles heb na-gespit.

dank jullie.
Door Bertine
signmodel schreef: ik wil heel graag konijntjes bestellen de 18e. heb het topic niet bij gehouden, was vol maar nu zijn er toch weer kilo's vrijgekomen dus hebben!!!
en mijn computer is momenteel echt mega traag. het gaat uren duren dat ik alles heb na-gespit.

dank jullie.
Hoi sign.
Ik rijd 18 aug. ( neem aan dat jij die datum ook bedoeld?) van apeldoorn naar Dinxperlo, nog geen stop in arnhem dus kan geregeld worden, kun je van daar wel ophalen?
Ik kan nog max 40 kilo meenemen. Dus laat maar weten of je er iets aan hebt en wat het dan uiteindelijk wordt.

ik reken km vergoeding op basis van benzineprijs en kg die meegaan. Maar weet nog niet hoeveel het precies is.
Laatst gewijzigd door Bertine op do 28 jun 2012, 22:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Door BlissSpirit
signmodel schreef: ik wil heel graag konijntjes bestellen de 18e. heb het topic niet bij gehouden, was vol maar nu zijn er toch weer kilo's vrijgekomen dus hebben!!!

dank jullie.
ook hier een lijntje Apeldoorn, Arnhem, Bemmel, Beuningen en Oss.
Er kan nog ongeveer 30 kg mee.
Bertine, je mag het met alle liefde doen hoor, maar denk meld me even, scheelt jou weer omrijden ;)
Door signmodel
BlissSpirit schreef: ook hier een lijntje Apeldoorn, Arnhem, Bemmel, Beuningen en Oss.
Er kan nog ongeveer 30 kg mee.
Bertine, je mag het met alle liefde doen hoor, maar denk meld me even, scheelt jou weer omrijden ;)
mag mijn 10 kg dan alvast een plekje in jouw auto reserveren?
ga ik morgen op mijn gemak zoeken hoe het dan nog dichterbij kan komen, dan heb ik in ieder geval konijntjes en bijde hondjes.

computertje nu even opnieuw opgestart en gaat weer beter, make my day!!

alvast bedankt
Door wijkje
Ik heb topic van Nijntje doorgespit, maar zie het nog niet dat er ruimte is vanuit Belgie..Of ik kijk niet goed..
Ik ben nog met mezelf in beraad..Mag eigenlijk niks bestellen, maar ja...

Update : ik bestel niet mee..Er komt nog wat binnen..En er ligt nog genoeg..Niet veel konijn, maar eerst moet alle andere maar eens op..
Waarom heeft een week geen 9 dagen ? Heb gewoon te veel variatie in de vriezers  :-X
Laatst gewijzigd door wijkje op vr 29 jun 2012, 11:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Door signmodel
nou daarom had ik dus niet gelijk gerageerd in t nijnen topic, maar heb vind ik niet genoeg varia in de vriezer, nooit niet  ;)
en toen was het vol, nu was er weer iets van 60 kg vrij (staat bij het bestel-linkje)

is besteld zal nog even doorgeven dat het met blissspirit mee mag dan.

iemand die dichterbij woont en ook besteld heeft? of iemand vlakbij station?
Door BlissSpirit
Okee, zet ik je erbij in mijn lijstje  ;)
10 kg karkas neem ik aan?

Ik weet dat er het één en ander dat met mij meegaat tot Rheden komt.
Heb je daar iets aan? Hoef je denk ik niet te verklappen wie dat is  :biggrin2:
Door signmodel
Bertine schreef: goed dat jullie he tonderling geregeld hebben Bliss en Sign.
ja die stopt toch in arnhem, bedankt voor je aanbod, maar als het makkelijk kan..........
Door signmodel
Lobbes2009 schreef: Wil me nergens mee bemoeien :P, maar hoe gaat Bertine naar huis? Als zij via Dieren rijd ??? dan is dit dichterbij voor je Martine ;)
bemoei jij je er maar wel ff mee dan ;-)
mijn topografie gaat gestaag vooruit in deze omgeving, maar was nog niet zo ver.
uhm bertine?? heeft conny gelijk?? dan ga ik je vragen of je hier wilt stoppen, natuurlijk.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door