Het is de enige vissoort die mijn katten willen eten

Moderator: Charlie Angel
signmodel schreef: ik wil heel graag konijntjes bestellen de 18e. heb het topic niet bij gehouden, was vol maar nu zijn er toch weer kilo's vrijgekomen dus hebben!!!Hoi sign.
wie weet wie er een lijntje doet deze kant (arnehm, dieren) op?
en mijn computer is momenteel echt mega traag. het gaat uren duren dat ik alles heb na-gespit.
dank jullie.
signmodel schreef: ik wil heel graag konijntjes bestellen de 18e. heb het topic niet bij gehouden, was vol maar nu zijn er toch weer kilo's vrijgekomen dus hebben!!!ook hier een lijntje Apeldoorn, Arnhem, Bemmel, Beuningen en Oss.
wie weet wie er een lijntje doet deze kant (arnehm, dieren) op?
en mijn computer is momenteel echt mega traag. het gaat uren duren dat ik alles heb na-gespit.
dank jullie.
BlissSpirit schreef: ook hier een lijntje Apeldoorn, Arnhem, Bemmel, Beuningen en Oss.mag mijn 10 kg dan alvast een plekje in jouw auto reserveren?
Er kan nog ongeveer 30 kg mee.
Bertine, je mag het met alle liefde doen hoor, maar denk meld me even, scheelt jou weer omrijden![]()
signmodel schreef: rheden, is dat buran en co?
ja rheden is makkelijk bereikbaar.
dank.
ja karkasjes.
Bertine schreef: goed dat jullie he tonderling geregeld hebben Bliss en Sign.
Bertine schreef: goed dat jullie he tonderling geregeld hebben Bliss en Sign.ja die stopt toch in arnhem, bedankt voor je aanbod, maar als het makkelijk kan..........
Lobbes2009 schreef: Wil me nergens mee bemoeienbemoei jij je er maar wel ff mee dan ;-), maar hoe gaat Bertine naar huis? Als zij via Dieren rijd ??? dan is dit dichterbij voor je Martine