Ja Lizzy, idd. zij heeft gemalen lamsrib gegeten!! Oh, zou je echt denken dat gele, schuimende spuitpoep daardoor komt? Plus dat ik er gister voor het eerst een klein theelepeltje kokosolie doorheen heb gedaan.
Zou dat ook spuitpoep kunnen geven?
Vanochtend was de poep gewoon weer bruin, maar wel nog dun, hoewel geen diarrhee. Maar ik zag er wel wat slijm bij, met in het slijm wat roods. Bloed?

(Niet groentes, ik heb nog geen bietjes gegeven).
Ik weet niet hoe DA de poep heeft getest, iig niet met de snap-test, maar met een test die hij in zijn eigen praktijk heeft, en veel preciezer zou zijn. Ik heb niet gevraagd wat dat precies was, want ik had nog zoveel andere vragen te doen.
De test is gedaan op de poep die Juma bij de DA op de grond had gedaan, dus van 1 lading zeg maar.
Mijn reactie is idd enorm overtrokken, hè, ik was ook helemaal in de stress geschoten door die schuimende diarrhee en de vlooien, ik zag het gewoon niet meer zitten ineens.
Panacur: ik hoop echt dat het niet nodig zal zijn, maar daarover zal ik maandag pas uitsluitsel krijgen op basis van uitslag test in Lab.
Vannacht zat ik mij ook te bedenken, dat misschien de Diatomeeenaarde begint te werken en dat daarom geen cysten zijn gevonden (of de test is niet goed en moet worden herhaald, dit zal ik iig doen).
En de kokosolie heeft misschien de diarrhee getriggerd.
@Eira,
Eira testte de 2e keer ook 2x achter elkaar negatief met een test bij de DA en in het lab bleek ze toch positief. De gele schuimende diarree herken ik wel en ook dat het niet altijd zo hoeft te stinken. Ik ben benieuwd wat er uit de test van het lab komt. Wel echt onwijs balen dat ze nu ook vlooien heeft!
Geef haar maar een dikke knuffel
Dank je Eira, je krijgt een lebber van Juma.
Ja, even afwachten tot Maandag maar. En dan maar besluiten hoe en wat.