Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Ilse
Hoi,

Het gaat goed met mijn hondjes die probiotica werkt echt goed :D
De ontlasting is nog niet helemaal zo als het hoort maar wel een heel stuk beter ;)
Bedankt voor alle tips :)

Groetjes Ilse
Door Ilse
Truus schreef: Hoi Ilse, sterkte met je hondjes! Hebben ze in de buurt van Sprundel geen Imker? Meestal verkopen ze daar de zuivere honing aan huis.
Groetjes Truus.
Ik heb geen flauw idee Truus ::)
Maar bedankt voor de tip, ik ga op zoek :D
Door Lizzy
Ilse schreef: Hoi,

Het gaat goed met mijn hondjes die probiotica werkt echt goed :D
De ontlasting is nog niet helemaal zo als het hoort maar wel een heel stuk beter ;)
Bedankt voor alle tips :)

Groetjes Ilse
Hee fijn zeg! Dat gaat de goede kant op!

Over die geraspte appel: vreemd dat ze dat hebben geleerd.. ik weet wel dat pruimen inderdaad laxeren. Joh, dan houd je het voor constipatie toch gewoon op pruimen, zit je altijd goed ;D!
Door Ilse
Lizzy schreef: Hee fijn zeg! Dat gaat de goede kant op!

Over die geraspte appel: vreemd dat ze dat hebben geleerd.. ik weet wel dat pruimen inderdaad laxeren. Joh, dan houd je het voor constipatie toch gewoon op pruimen, zit je altijd goed ;D!
;D ;D ;D
Door Ilse
Lizzy schreef: Hee fijn zeg! Dat gaat de goede kant op!

Nou om eerlijk te zijn hebben ze ook nog geen appel gehad hoor ;D alleen banaan, maar dat vonden ze wel vreemd om te eten zo glibberig :D
Door Elvira
in de koekkoekstraat tegen over de kapper zit een imker.

Zingaro heeft al een paar dagen 's-morgens diarhee en dan is het 's-middags weer goed. Hij krijgt gewoon eten. De fokker van m'n eerste golden had 2 overgevende labradors. Dus het zal wel heersen.
Door tieneke
Tinus had gisteren toch een partij spuiterij :o
Midden in de polder ging hij zitten en het spoot er werkelijk uit!
Tara had nergens last van,thuis heb ik meteen een grote geraspte appel gegeven en een pond kruidenmix.
Vannacht heeft de kleine gelukkig doorgeslapen 8)
Vanmorgen wat dunnere hoopjes en vanmiddag ook.
Van veel mensen hoor ik dat hun honden aan de schijterij zijn....virusje..of zo.
Door Truus
Ilse schreef: Ik heb geen flauw idee Truus ::)
Maar bedankt voor de tip, ik ga op zoek :D
Volgens betrouwbare bronnen (Familie van jou) :D zitten er wel drie imkers in Sprundel, waar je zuivere honing kunt kopen ;) ;D
Door Ilse
Elvira schreef: in de koekkoekstraat tegen over de kapper zit een imker.

Zingaro heeft al een paar dagen 's-morgens diarhee en dan is het 's-middags weer goed. Hij krijgt gewoon eten. De fokker van m'n eerste golden had 2 overgevende labradors. Dus het zal wel heersen.

Bedankt voor de tip ;) ik zal eens kijken :D

Door Ilse
Truus schreef: Volgens betrouwbare bronnen (Familie van jou) :D zitten er wel drie imkers in Sprundel, waar je zuivere honing kunt kopen ;) ;D
O ik weet niet of mijn familie wel zo betrouwbaar is hoor ;D Ach daarom heet het ook schoonfamilie ;D

Maar zijn er nog mensen die honing nodig hebben, jullie roepen maar hoor ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door