Het gaat goed met mijn hondjes die probiotica werkt echt goed

De ontlasting is nog niet helemaal zo als het hoort maar wel een heel stuk beter

Bedankt voor alle tips

Groetjes Ilse
Moderator: Lizzy
Truus schreef: Hoi Ilse, sterkte met je hondjes! Hebben ze in de buurt van Sprundel geen Imker? Meestal verkopen ze daar de zuivere honing aan huis.Ik heb geen flauw idee Truus
Groetjes Truus.
Ilse schreef: Hoi,Hee fijn zeg! Dat gaat de goede kant op!
Het gaat goed met mijn hondjes die probiotica werkt echt goed
De ontlasting is nog niet helemaal zo als het hoort maar wel een heel stuk beter
Bedankt voor alle tips
Groetjes Ilse
Lizzy schreef: Hee fijn zeg! Dat gaat de goede kant op!
Over die geraspte appel: vreemd dat ze dat hebben geleerd.. ik weet wel dat pruimen inderdaad laxeren. Joh, dan houd je het voor constipatie toch gewoon op pruimen, zit je altijd goed!
Lizzy schreef: Hee fijn zeg! Dat gaat de goede kant op!Nou om eerlijk te zijn hebben ze ook nog geen appel gehad hoor
Over die geraspte appel: vreemd dat ze dat hebben geleerd.. ik weet wel dat pruimen inderdaad laxeren. Joh, dan houd je het voor constipatie toch gewoon op pruimen, zit je altijd goed!
Ilse schreef: Ik heb geen flauw idee TruusVolgens betrouwbare bronnen (Familie van jou)
Maar bedankt voor de tip, ik ga op zoek![]()
Elvira schreef: in de koekkoekstraat tegen over de kapper zit een imker.
Zingaro heeft al een paar dagen 's-morgens diarhee en dan is het 's-middags weer goed. Hij krijgt gewoon eten. De fokker van m'n eerste golden had 2 overgevende labradors. Dus het zal wel heersen.
Bedankt voor de tipik zal eens kijken
Truus schreef: Volgens betrouwbare bronnen (Familie van jou)O ik weet niet of mijn familie wel zo betrouwbaar is hoorzitten er wel drie imkers in Sprundel, waar je zuivere honing kunt kopen
![]()
![]()