Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Bertine
Anthraciet, zijn er in jou omgeving niet meer belangstellenden voor vers vlees?

Wellicht dat er meerdere verzamelpunten in gelderland handig zijn.
Door Anthraciet
Ik zou eens rond moeten vragen op een van de duitse barf fora, maar de meeste duitsers zijn (in onze ogen) erg voorzichtig/priegelig bezig en willen bijna alles 'gewolft' ofwel gemalen.... :-\

Maar ik kan vanavond eens rondkijken op de fora of er veel mensen in mijn buurt zijn die misschien wel over willen op het échte barf :biggrin2:
Door signmodel
ja ik wil ook wel, denk dat ik dan wel 'centraal' zit. en heb toch weinig anders te doen.
xerox wilde ook maar zit weer met ruimte.

mooiste zou natuurlijk iemand zijn met toch wat ruime vriesruimte , vrees dat die er niet is.
en scheelt mij dat ook weer lijntjes bietsen.
Door signmodel
ik zit in dieren.

ik kan het dan ook combineren met andere spulletjes misschien.
scheelt weer roadtrips voor andere.

en ach zeg maar niks over de duitsers deze maand
Door Buran en Co
BlissSpirit schreef: Ik heb er geen moeite mee om een klein uur naar Dinxperlo te rijden voor goed vlees, maar niet voor 10 kg, dan moeten er hier uit de regio Arnhem/ Nijmegen wel meer besteld worden.
Heb zelf ook aangegeven verzamelpunt voor deze regio te willen zijn, maar wacht nog ff op een aantal vragen.
Wanneer de prijzen en soorten bekend zijn verwacht ik zeker interesse hier. Heb mijn buik vol van Herby, communicatie is kut. Dus als we rechtstreeks ergens goed spul kunnen krijgen heeft dat zeker de voorkeur. Hier gaat er (nu nog) 90 kilo per maand door, voer 3 kilo per dag.
Door Xerox
signmodel schreef: xerox??? verzamelpunt??
...................................................................................
Ja zou wel willen alleen beetje gebrek aan 'handige' tuin daarvoor: Kunt er niet direct voor parkeren :-\ Maar inmiddels zijn er genoeg andere opties geloof ik :biggrin2:
Door Lobbes2009
Ik heb ook al aangegeven een optie te willen zijn. Volgens mij hoeft het ook niet zo moeilijk te zijn kunnen we gewoon een keer met Sarah5 overleggen om een leverig deze kant op te krijgen en dan moeten wij hier alleen even regelen bij wie het geleverd moet worden ;) Net zo iets als SW  :biggrin2:
Door signmodel
Lobbes2009 schreef: Ik heb ook al aangegeven een optie te willen zijn. Volgens mij hoeft het ook niet zo moeilijk te zijn kunnen we gewoon een keer met Sarah5 overleggen om een leverig deze kant op te krijgen en dan moeten wij hier alleen even regelen bij wie het geleverd moet worden ;) Net zo iets als SW :biggrin2:
vond jou ook al een geschikte kandidaat. ruimte en naast de afslag.
Door signmodel
Bertine schreef: ik ga verhuizen naar midden gelderland :-[ ;D :D ;) :D

nee gekheid hoor, maar soms zou het wel heel veel handiger zijn.
hihi dat heb ik onlangs gedaan.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door