Anthraciet, zijn er in jou omgeving niet meer belangstellenden voor vers vlees?
Wellicht dat er meerdere verzamelpunten in gelderland handig zijn.
Moderator: Charlie Angel
BlissSpirit schreef: Ik heb er geen moeite mee om een klein uur naar Dinxperlo te rijden voor goed vlees, maar niet voor 10 kg, dan moeten er hier uit de regio Arnhem/ Nijmegen wel meer besteld worden.Wanneer de prijzen en soorten bekend zijn verwacht ik zeker interesse hier. Heb mijn buik vol van Herby, communicatie is kut. Dus als we rechtstreeks ergens goed spul kunnen krijgen heeft dat zeker de voorkeur. Hier gaat er (nu nog) 90 kilo per maand door, voer 3 kilo per dag.
Heb zelf ook aangegeven verzamelpunt voor deze regio te willen zijn, maar wacht nog ff op een aantal vragen.
signmodel schreef: xerox??? verzamelpunt??Ja zou wel willen alleen beetje gebrek aan 'handige' tuin daarvoor: Kunt er niet direct voor parkeren
...................................................................................
Xerox schreef: Pff en ik maar denken dat ik veel voerde...
@ BlissSpirit: Jij zou inderdaad wel een optie zijn...![]()
Xerox schreef: Pff en ik maar denken dat ik veel voerde...Jaaaa! Blissspirit is een optie
@ BlissSpirit: Jij zou inderdaad wel een optie zijn...![]()
Lobbes2009 schreef: Ik heb ook al aangegeven een optie te willen zijn. Volgens mij hoeft het ook niet zo moeilijk te zijn kunnen we gewoon een keer met Sarah5 overleggen om een leverig deze kant op te krijgen en dan moeten wij hier alleen even regelen bij wie het geleverd moet wordenvond jou ook al een geschikte kandidaat. ruimte en naast de afslag.Net zo iets als SW
![]()
Bertine schreef: ik ga verhuizen naar midden gelderlandhihi dat heb ik onlangs gedaan.![]()
![]()
![]()
![]()
nee gekheid hoor, maar soms zou het wel heel veel handiger zijn.