Sorry, soms haal ik wat termen door elkaar... Het is voor mij ook allemaal nieuw en er kwam zoveel op mij af
Inmiddels zijn we weer terug en hebben bijna een uur met onze favo DA gesproken over Pepper.
Helaas had "de baas" geen suikerwaarde geprikt gister, dus die waardes waren niet voor handen....
Hij had die graag wel gezien, en ook had hij graag nog de Fructosamine test willen doen maar gezien Pepper nu al insuline in zijn bloed heeft had dat nu geen toegevoegde waarde meer.
Afijn, hij at bij DA zelf en kreeg dus 2,5 eenheid wat wij nu terug mogen brengen naar 1,5 eenheid per keer.
Zojuist heeft manlief de 1e spuit gegeven (1 eenheid iom de DA gezien hij nu maar een paar happen op heeft en in staking is ) en dat ging als een speer... Pepper liet het goed toe, dus dat geeft goede moed !!
De dierenarts heeft een stille hoop dat Pepper over een tijdje insuline vrij kan zijn gezien hij nu zo goed op de insuline heeft gereageerd (en nu eigenlijk te laag zit)...
Zijn doel is om de suiker van Pepper tussen de 5 en 8 te krijgen, en als dat zonder insuline zou kunnen dan is dat natuurlijk helemaal mooi !!
Voor nu is het even testen waar Pepper het goed op gaat doen, we beginnen morgen met 2x 1,5 eenheid en blijft hij te laag hangen dan gaan we maadag over naar 1 (en zo zouden we theoretisch kunnen gaan testen of hij zonder kan)
Maandag hebben we contact met de "de baas" van de kliniek en dinsdag belt onze favo DA even hoe het gaat allemaal...
We zijn iedergeval heel blij met de uitleg van de DA, dat Pepper het toelaat maar vooral dat onze rode hier weer rondloopt (al zij het nu nog iets gepikeerd

)