Moderator: Charlie Angel
Eranthe schreef: Hee leuk, Utrecht een 'eigen' groep. Hier iemand uit Amersfoort. We tuffen regelmatig het land door om vlees voor mijn honden en katten in te slaan. SW zijn we afgelopen weekend nog geweest, maar voor een volgende keer willen we wel een lading extra meenemen hoor.hoi ik kom ook uit Amersfoort
Geldt ook voor andere vleesjes.![]()
mirjansen schreef: Mijn ervaring is dat je tot een paar dagen ervoor kan bestellen. En dat hij erg makkelijk is met betalen dus dat kan ook nog dezelfde dag overgemaakt worden.Ik heb nog nooit een groepsbestelling zelf gedaan, maar dat van die code stond inderdaad op de website, dus die heb ik aangevraagd. Zal na het weekend wel binnenkomen. Ik heb ook gevraagd tot welke dag er besteld kan worden. Het zou mooi zijn als dat inderdaad nog kort van tevoren kan!
Ik weet niet of je dit al eerder gedaan hebt bij hem maar je kan een code vragen voor een groepsbestelling. Stel ik bestel mee dan kan ik zelf bestellen en die code invullen. Dan weet hij dat het naar jou moet.
Ik ga er morgen eens over nadenken.
Khari schreef: Aura, ik weet niet of het hier gaat lukken mee te bestellen gezien de ruimte en wat in mei gaat komen, maar zal even kijken.Je woont dichtbij, dus je hebt nauwelijks vervoerskosten. Dan zou je dus ook makkelijk maar een paar kilo kunnen bestellen. Er zitten een paar leuke dingen in het assortiment! Ik hoor het wel
Aura schreef: Ik ben bezig met een bestelling bij Richard voor Utrecht-stad (Overvecht).Zie: http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... .html