Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Eranthe
Hee leuk, Utrecht een 'eigen' groep. Hier iemand uit Amersfoort. We tuffen regelmatig het land door om vlees voor mijn honden en katten in te slaan. SW zijn we afgelopen weekend nog geweest, maar voor een volgende keer willen we wel een lading extra meenemen hoor.  :)
Geldt ook voor andere vleesjes.  ;)
Door Khari
Ik heb een besteltopic geopend voor slagerij IC en evt SW voor 19 april.
Dus wie mee wilt bestellen kan de bestelling plaatsen.
Door Guus
Eranthe schreef: Hee leuk, Utrecht een 'eigen' groep. Hier iemand uit Amersfoort. We tuffen regelmatig het land door om vlees voor mijn honden en katten in te slaan. SW zijn we afgelopen weekend nog geweest, maar voor een volgende keer willen we wel een lading extra meenemen hoor. :)
Geldt ook voor andere vleesjes. ;)
hoi ik kom ook uit Amersfoort
ik rij ook vaak naar Apeldoorn en Eindhoven wij zoeken nog mensen uit Amersfoort om mee te bestellen
met bestellingen hier en daar om zo de kosten te drukken heb je ook interesse?
groetjes Guus
Door Aura
Ik ben bezig met een bestelling bij Richard voor Utrecht-stad (Overvecht). Wordt waarschijnlijk vrijdag 27 april bezorgd, maar ik wacht nog even op uitsluitsel daarover en ook op antwoord op de vraag voor welke datum het uiterlijk besteld en betaald moet zijn. Zodra het vast staat, open ik een nieuwe topic. Maar dan weten jullie het alvast ;)
Ophalen zou dan wel alleen diezelfde dag kunnen, omdat ik het weekend daarna beide dagen op pad ben en ik geen ruimte heb om dingen in de vriezer te bewaren.
De site: http://www.richardversvoeding.nl
Door Miranda 1
Mijn ervaring is dat je tot een paar dagen ervoor kan bestellen. En dat hij erg makkelijk is met betalen dus dat kan ook nog dezelfde dag overgemaakt worden.

Ik weet niet of je dit al eerder gedaan hebt bij hem maar je kan een code vragen voor een groepsbestelling. Stel ik bestel mee dan kan ik zelf bestellen en die code invullen. Dan weet hij dat het naar jou moet.

Ik ga er morgen eens over nadenken.
Door Aura
mirjansen schreef: Mijn ervaring is dat je tot een paar dagen ervoor kan bestellen. En dat hij erg makkelijk is met betalen dus dat kan ook nog dezelfde dag overgemaakt worden.

Ik weet niet of je dit al eerder gedaan hebt bij hem maar je kan een code vragen voor een groepsbestelling. Stel ik bestel mee dan kan ik zelf bestellen en die code invullen. Dan weet hij dat het naar jou moet.

Ik ga er morgen eens over nadenken.
Ik heb nog nooit een groepsbestelling zelf gedaan, maar dat van die code stond inderdaad op de website, dus die heb ik aangevraagd. Zal na het weekend wel binnenkomen. Ik heb ook gevraagd tot welke dag er besteld kan worden. Het zou mooi zijn als dat inderdaad nog kort van tevoren kan!
Door Khari
Aura, ik weet niet of het hier gaat lukken mee te bestellen gezien de ruimte en wat in mei gaat komen, maar zal even kijken.
Door lachnat
Ik meld me ook aan en ook ik woon in Amersfoort/Hoogland.
Ik heb 2 katten en een niet eerder genoemde hond die alle 3 geen rund en geen kip eten.
Ik bestel voornamelijk bij richard en versvoer omdat ik vaak geen tijd heb om het hele land door te rijden :'(
Sommige karkassen haal ik op de markt en zalm word voor me apart gehouden door een visboer.
Op dit moment heb ik een uitpuilende vriezer die met moeite dichtging, staat zelfs wat extra gewicht op de deksel, iets te veel karkassen gehaald.
Dus als iemand hoognodig karkassen nodig heeft ik heb een klein overschot haas karkassen ;D
Door Aura
Khari schreef: Aura, ik weet niet of het hier gaat lukken mee te bestellen gezien de ruimte en wat in mei gaat komen, maar zal even kijken.
Je woont dichtbij, dus je hebt nauwelijks vervoerskosten. Dan zou je dus ook makkelijk maar een paar kilo kunnen bestellen. Er zitten een paar leuke dingen in het assortiment! Ik hoor het wel ;)
Door Eva
Ik meld me ook graag voor deze groep. Ik woon in Utrecht in de buurt van het stadion.

Ik ben regelmatig in Amersfoort. Mocht er een bestelling zijn voor Apeldoorn, dan heb ik daar interesse in. Wat voor vlees haal je daar Guus?

Als het nog mogelijk is om mee te bestellen met de hele patrijzen, dan rij ik 20 april naar Woubrugge. Zijn er hier mensen die interesse hebben in hele patrijzen?
Zie: http://www.barfplaats.nl/forum/index.php/topic,100854.0.html.
Door Miranda 1
Ik wil kangaroe bestellen bij Orinake om dit aan het eliminatiedieet toe te voegen van mijn Berner.

Is er iemand die wat wil overnemen? Het kost wel €4,50 de kilo.

Het is 1 blok van 25 kilo, dus ik moet 25 kilo afnemen en dat is vrij veel. En duur haha.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door