Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door richard
Het record hier staat op 20 seconden voor een bak met ongeveer 650 gram nekken en groente!

Kan ik niet nadoen! :P ;D

richard
Door Lizzy
Ik vind dat allemaal nog ongelofelijk netjes..... mijn Brutus doet bij lange na niet 20 tot 30 seconden over zijn maaltijd... dat zou voor hem 'langzaam eten' zijn....

Gisteren gaf ik hem als ontbijt: lap pens, 2 kipkarkassen en een halve peer. Ik was benieuwd wat hij het eerst naar binnen zou schuiven. Hij deed zijn bek open en schoof alles er in 1 keer in :o. Achterlijke Dalmaat..... >:(
Door Eef+Stippels
Ik ben hartstikke blij dat ze het zo lekker vinden!

We hebben de eerste paar weken dat we waffie hadden brokken gegeven, hij at er drie brokjes van en de rest liet hij staan, hij vond het niet te eten  :-X Misschien wist ie al dat er iets lekkerders bestond  ;D
Laatst gewijzigd door Eef+Stippels op ma 22 apr 2013, 09:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Door richard
deed zijn bek open en schoof alles er in 1 keer in
ehmmmmm ze zullen het toch van iemand daar afgekeken hebben....!

richard
Door Lizzy
[quote="richard"]

richard
[/quote]

Niet van mij, toevallig >:(
Door Nelly
[quote="Lizzy"]
Ik vind dat allemaal nog ongelofelijk netjes..... mijn Brutus doet bij lange na niet 20 tot 30 seconden over zijn maaltijd... dat zou voor hem 'langzaam eten' zijn....

Gisteren gaf ik hem als ontbijt: lap pens, 2 kipkarkassen en een halve peer. Ik was benieuwd wat hij het eerst naar binnen zou schuiven. Hij deed zijn bek open en schoof alles er in 1 keer in :o. Achterlijke Dalmaat..... >:(
[/quote] :o ;D ;D ;D
Door richard
Niet van mij, toevallig
Vreemd..... dat antwoord ontving ik al eerder via mail van Leo ;D ;D

richard

PS bedankt voor de serie foto's!!
Laatst gewijzigd door richard op do 30 dec 2004, 20:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
[quote="richard"]
Vreemd..... dat antwoord ontving ik al eerder via mail van Leo ;D ;D

richard

PS bedankt voor de serie foto's!!
[/quote]

Dabedoelik! Die maffe hond heeft het dus niet van ons. Dus het zit in zijn genen.
Groetjes, Lizzy
enne: graag gedaan. Als je er meer nodig hebt, dan geef je maar een gil. Wij hebben maar een fotootje of 2000 van die gekke vreetschuur gemaakt ;D
Door Eef+Stippels
[quote="richard"]

richard
[/quote]

Whahaha, ik denk toch echt dat hij het van iemand heeft gezien en dat hij toen dacht, " ohh moet dat zo!" ;D
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door