Ik vind dat allemaal nog ongelofelijk netjes..... mijn Brutus doet bij lange na niet 20 tot 30 seconden over zijn maaltijd... dat zou voor hem 'langzaam eten' zijn....
Gisteren gaf ik hem als ontbijt: lap pens, 2 kipkarkassen en een halve peer. Ik was benieuwd wat hij het eerst naar binnen zou schuiven. Hij deed zijn bek open en schoof alles er in 1 keer in . Achterlijke Dalmaat.....
Ik ben hartstikke blij dat ze het zo lekker vinden!
We hebben de eerste paar weken dat we waffie hadden brokken gegeven, hij at er drie brokjes van en de rest liet hij staan, hij vond het niet te eten Misschien wist ie al dat er iets lekkerders bestond
Laatst gewijzigd door Eef+Stippels op ma 22 apr 2013, 09:48, 1 keer totaal gewijzigd.
[quote="Lizzy"]
Ik vind dat allemaal nog ongelofelijk netjes..... mijn Brutus doet bij lange na niet 20 tot 30 seconden over zijn maaltijd... dat zou voor hem 'langzaam eten' zijn....
Gisteren gaf ik hem als ontbijt: lap pens, 2 kipkarkassen en een halve peer. Ik was benieuwd wat hij het eerst naar binnen zou schuiven. Hij deed zijn bek open en schoof alles er in 1 keer in . Achterlijke Dalmaat.....
[/quote]
[quote="richard"]
Vreemd..... dat antwoord ontving ik al eerder via mail van Leo
richard
PS bedankt voor de serie foto's!!
[/quote]
Dabedoelik! Die maffe hond heeft het dus niet van ons. Dus het zit in zijn genen.
Groetjes, Lizzy
enne: graag gedaan. Als je er meer nodig hebt, dan geef je maar een gil. Wij hebben maar een fotootje of 2000 van die gekke vreetschuur gemaakt