Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Nadia schreef: Oh, nee zegwat is te dichtbij?dat is echt balen.. Het is ook altijd wat
Yordi had ook al zijn zinnen op een fiets gezet.. Maar nee, ging ook niet door.. Hij woonde te dichtbij
![]()
Lil schreef: Balen dat je geen fiets krijgt. Ik zou het wel even goed laten uitrekenen hoeveel je netto krijgt. Niet dat dit super tegen valt. Vakantiedagen laten uitbetalen dan betaal je namelijk veel belasting.ja en nee want:
Gonnie schreef: Vraag eens na hoe het bij je werkgever geregeld is.Dat zou ik kunnen navragen, maar waarschijnlijk zal de baas dan ook verwachten dat ik met die fiets voor woon/werkverkeer gebruik, en dat zal niet gebeuren. Ik werk in de nachtdienst, vaak op locaties 30 km van huis. Geen goed idee om dan zo rond 22.00 hr en om 6.00 hr met de fiets op pad te gaan .
Het is nl ook mogelijk om een rente vrije lening bij je werkgever af te sluiten en die terug te betalen via je km vergoeding. Dat hoeft niet het gehele bedrag te zijn maar een gedeelte van de fiets zou je op die manier kunnen betalen. Dat scheelt jou een hoop rente en je baas ziet dat er echt een fiets voor jou van gekocht wordt. Je moet alleen dan wel de bon aan je werkgever overhandigen.
Mss een idee zodat je toch kan fietsen.....![]()