Ik kan een groot gedeelte betalen met verlofuren en dat scheelt wel even

Wie heeft er een fiets met een accu/motor, welke heb je waarom heb je net voor díe fiets gekozen, hoe bevalt die fiets?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Diena schreef: Op het werk (BPost) hebben we nu ook electrische fietsen. Ik vind het heel leuk rijden, je kan tot 25km rijden zonder hard te moeten trappen.veel fietsen hebben de motor in de vooras zitten. en de accu achter bij de bagagedrager
Volgens wat ik al gehoord heb, neem je best een fiets waar de aandrijving achteraan zit.
Ik zou ook eens ergens een proefritje vragen.
**Jillaroo** schreef: mijn moeder heeft er ook 1 en dat ik haar beste aankoop sinds allertijden. Ze heeft de gazelle met lage instap en vering.ik heb foldermateriaal meegekregen en van alle fietsen die erin staan komen er 3 uit als kandidaat fiets voor mij.
ze heeft er wel een goud accu bji gedaan omdat ze regelmatig naar Utrecht fietst en dan de twee bruggen die ze tegenkomt heerlijk in boost wil fietsen, gaaf joh die rijdt al dat jonge spul voorbij met haar 71e![]()
![]()
![]()
Lil schreef: Je kunt bij de fietsenzaak op de Rijksweg in Beek zo'n elektrische fiets uitproberen. Volgens mij zie ik dat altijd staan als ik bij het stoplicht sta voor het gemeentehuis. Zal maandag eens opletten.
Heet die zaak niet Leon Lemmens? Zal daar ook eens naar kijken.
Weet je meteen hoe vaak ik in een fietsenwinkel kom..![]()
nova schreef: veel fietsen hebben de motor in de vooras zitten. en de accu achter bij de bagagedragerIk heb me laten wijsmaken, ken er ook het fijne niet van, dat de aandrijving vroeger voornamelijk in het voorwiel zat. Bij ons op het werk is dit ook zo.
ik zal eens in de winkel vragen naar de voor-en nadelen van de plaasting ; in het voorwiel of achterwiel.
borke? schreef al dat de fiets aan de achterkant dan wel erg zwaar wordt.