Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Suzanne
Suzanne schreef: Hoi,

Ik heb wellicht mogelijkheden om als lijntje te fungeren in dit topic:

http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 213.0.html

Is afhankelijk van de precieze datum en de prijzen, en eventuele meebestellers of het zinvol is te gaan rijden.

DAn kan ik in totaal 100 - 150 kg meenemen; ik reken wel vervoerskosten.
Ik bereken de benzinekosten voor de afstand en sla dat om om het aantal meegebrachte kilo's.

Ik kan niet opslaan (helaas... vriezerruimte ontbreekt) dus dezelfde dag ophalen is wel nodig.

Suzanne
Helaas is de datum 14 april....ik ben dan op vakantie ;(((
Sorry, no can do.

Suzanne
Door miruske
adjanityson schreef: HoiHoi

ik wil graag de konijnenhart & longen bestellen van Orinake --> dit topic: http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 561.0.html
maar 10kg kan ik echt niet kwijt. Is er iemand in Eindhoven waar ik 1 of 2 kilo van kan overkopen? van iemand wiens vrieskist anders niet meer dicht kan ofzo ;)
Alvast bedankt
Ik heb al 10 kilo karkas besteld in dat topic maar zou ook wel 1 kilo hart en een kilo long willen. Als er zo meer mensen zijn.....
Door leni
miruske schreef: Ik heb al 10 kilo karkas besteld in dat topic maar zou ook wel 1 kilo hart en een kilo long willen. Als er zo meer mensen zijn.....
Hart/long zit aan elkaar ;)1 kg kan ik nog wel missen :)
Door Suzanne
In dit topic ga ik mijn best doen vrij te krijgen en dus als lijntje te kunnen dienen.

http://www.barfplaats.nl/forum/index.php/topic,99926.0.html

Afhankelijk van de preciese plek in Eindhoven haal ik het of daar op, of in Neerpelt; net wat voor mij "dichterbij" is.

Ik wil maximaal 100 - 110 kg meenemen en de spullen geraken dan in Kaatsheuvel. Daar moeten ze dezelfde dag worden opgehaald; ik kan niet opslaan. Wellicht met veel moeite 5 kg, maar zeker niet meer dan dat.
Het is dan natuurlijk "medio mei" en al neem ik koeltassen mee tot in het on-eindige; dat maakt het er niet beter op qua houdbaarheid natuurlijk.
Het is neem ik aan bevroren.. maar toch...

Genoemde 100 kg is inclusief dat wat voor mij is.

Suzanne
Laatst gewijzigd door Suzanne op zo 18 mar 2012, 16:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Suzanne
Ik ben lijntje ;-)
Dus als jullie mee willen bestellen hoor ik het wel; graag even overleg dus ivm max kilo's.

Ik kan niet opslaan, dus ophalen is dezelfde dag nodig.

vv-kosten wil ik proberen rond de 10-15 cent per kg te houden, uitgaande van een hoeveelheid rond de 100 kg.
Als het beduidend onder de 100 blijft wil ik 15 cent rekenen, anders 10.

Suzanne
Suzanne schreef: In dit topic ga ik mijn best doen vrij te krijgen en dus als lijntje te kunnen dienen.

http://www.barfplaats.nl/forum/index.php/topic,99926.0.html

Afhankelijk van de preciese plek in Eindhoven haal ik het of daar op, of in Neerpelt; net wat voor mij "dichterbij" is.

Ik wil maximaal 100 - 110 kg meenemen en de spullen geraken dan in Kaatsheuvel. Daar moeten ze dezelfde dag worden opgehaald; ik kan niet opslaan. Wellicht met veel moeite 5 kg, maar zeker niet meer dan dat.
Het is dan natuurlijk "medio mei" en al neem ik koeltassen mee tot in het on-eindige; dat maakt het er niet beter op qua houdbaarheid natuurlijk.
Het is neem ik aan bevroren.. maar toch...

Genoemde 100 kg is inclusief dat wat voor mij is.

Suzanne
Door eelke
koekje schreef: Wie weet waar ik in BoZ aan een doos kuikentjes kan komen voor een leuk prijsje? De zakjes van 1 kilo gaan er zo snel doorheen.
Voor een leuk prijsje weet ik niet. Ik weet dat Nathascha ze had via caroba.nl

De man die nu richard's vervoer doet, en degomeat.nl, is van plan elke zaterdag van 10 tot 12 'open' te zijn, dat je daar dingen kunt afhalen. Vond ik wel goed nieuwe om te melden. Hij zit in hoogerheijde op het industrie terrein. Is allemaal niet zo goed koop als de lijntjes via hier, maar wel makkelijk als je net even wat de kort komt (ik kwam bv net 5 dagen konijnbot te kort)
Door koekje
In H'heide? Volgens de website van degomeat.nl zitten ze op dat nieuwe stuk naast de plaat. Daar op de website alleen nog maar kilozakjes gevonden overigens. Bij caroba en lupa (en kiezebrink zelf) zit ik met een specifiek minimum waar ik niet zo makkelijk aankom. Aangezien ik nu nog niet echt overzicht in mn voorraad heb, wil ik niet veel ineens gaan bestellen.

Lijntjes heb ik nu nog weinig aan. De porties zijn echt veel te groot voor mijn katten en mn zus barft echt te weinig om goed mee te kunnen doen (konijn wil ze niet voeren  >:( ) en dan moet het allemaal ook nog eens in de vriezer bij moeders mogen en passen.
Lijntjes die van te ver weg komen, zijn voor mij niet geschikt. Het vlees rijpt dan toch teveel en dan eten de katten het niet meer.
Door eelke
koekje schreef: In H'heide? Volgens de website van degomeat.nl zitten ze op dat nieuwe stuk naast de plaat. Daar op de website alleen nog maar kilozakjes gevonden overigens. Bij caroba en lupa (en kiezebrink zelf) zit ik met een specifiek minimum waar ik niet zo makkelijk aankom. Aangezien ik nu nog niet echt overzicht in mn voorraad heb, wil ik niet veel ineens gaan bestellen.

Lijntjes heb ik nu nog weinig aan. De porties zijn echt veel te groot voor mijn katten en mn zus barft echt te weinig om goed mee te kunnen doen (konijn wil ze niet voeren >:( ) en dan moet het allemaal ook nog eens in de vriezer bij moeders mogen en passen.
Lijntjes die van te ver weg komen, zijn voor mij niet geschikt. Het vlees rijpt dan toch teveel en dan eten de katten het niet meer.
Caroba toch maar voor 25 euro? Oh, ik zie dat 10 kilo kuikens 10,49 kosten...als je eens samen wat wilt bestellen om aan 25 euro te komen, is dat goed hoor. Heb momenteel bv geen vis meer, dus vind het prima om dat eens voor een paar euro te bestellen, om het aan te vullen voor je.

Die man zijn bedrijf zit in Hoogerheijde inderdaad, ben er afgelopen weekend geweest. Hij is dat allemaal aan het uitbreiden, zoals hij vertelde.
Meneer Koekje kan toch wel een groter vriezertje kwijt in zijn huis?
Konijn is ook te bestellen via die hoogerheijde man. En als Joep zijn eliminatie dieet goed gaat, en hij kan een andere botsoort verdragen (weet ik over een week of 5 a 6) kun je ook konijn van mij overnemen. Misschien ook wel eerder, als ik besluit om in mei ook weer mee te bestellen bij Orinake, maar daar moet ik nog even over nadenken en uitrekenen.
Door miruske
koekje schreef: In H'heide? Volgens de website van degomeat.nl zitten ze op dat nieuwe stuk naast de plaat. Daar op de website alleen nog maar kilozakjes gevonden overigens. Bij caroba en lupa (en kiezebrink zelf) zit ik met een specifiek minimum waar ik niet zo makkelijk aankom. Aangezien ik nu nog niet echt overzicht in mn voorraad heb, wil ik niet veel ineens gaan bestellen.

Lijntjes heb ik nu nog weinig aan. De porties zijn echt veel te groot voor mijn katten en mn zus barft echt te weinig om goed mee te kunnen doen (konijn wil ze niet voeren >:( ) en dan moet het allemaal ook nog eens in de vriezer bij moeders mogen en passen.
Houd mij ook even in gedachten. Ik bestel ook graag een paar kilo in plaats van meteen een blok. Mijn hondje is ook niet zo flink ( geen kat, maar ja 16 kilo is tegen de reuzen hier ook niet heel veel)ik moet de porties dus ook klein hebben. Samen bestellen is dan interessant
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door