koekje schreef:
In H'heide? Volgens de website van degomeat.nl zitten ze op dat nieuwe stuk naast de plaat. Daar op de website alleen nog maar kilozakjes gevonden overigens. Bij caroba en lupa (en kiezebrink zelf) zit ik met een specifiek minimum waar ik niet zo makkelijk aankom. Aangezien ik nu nog niet echt overzicht in mn voorraad heb, wil ik niet veel ineens gaan bestellen.
Lijntjes heb ik nu nog weinig aan. De porties zijn echt veel te groot voor mijn katten en mn zus barft echt te weinig om goed mee te kunnen doen (konijn wil ze niet voeren
) en dan moet het allemaal ook nog eens in de vriezer bij moeders mogen en passen.
Lijntjes die van te ver weg komen, zijn voor mij niet geschikt. Het vlees rijpt dan toch teveel en dan eten de katten het niet meer.
Caroba toch maar voor 25 euro? Oh, ik zie dat 10 kilo kuikens 10,49 kosten...als je eens samen wat wilt bestellen om aan 25 euro te komen, is dat goed hoor. Heb momenteel bv geen vis meer, dus vind het prima om dat eens voor een paar euro te bestellen, om het aan te vullen voor je.
Die man zijn bedrijf zit in Hoogerheijde inderdaad, ben er afgelopen weekend geweest. Hij is dat allemaal aan het uitbreiden, zoals hij vertelde.
Meneer Koekje kan toch wel een groter vriezertje kwijt in zijn huis?
Konijn is ook te bestellen via die hoogerheijde man. En als Joep zijn eliminatie dieet goed gaat, en hij kan een andere botsoort verdragen (weet ik over een week of 5 a 6) kun je ook konijn van mij overnemen. Misschien ook wel eerder, als ik besluit om in mei ook weer mee te bestellen bij Orinake, maar daar moet ik nog even over nadenken en uitrekenen.