Wauw, ik vind dit al heel wat!
Goed zeg!
Er is wat veel hart in je menu maar omdat zowel kip als konijn niet erg rijk zijn aan taurine en hart wel zou ik dat persoonlijk ook zo doen.

Kippenhartjes zou ik echter niet meer toevoegen en kippenlever ook niet. Je geeft namelijk al gehele kip dus dat voegt geen diersoort toe en in kippenlever zitten nogal veel afvalstoffen. Kippen krijgen namelijk wel erg veel rommel. Als je aan lever van een ander dier kan geraken, zou ik dat geven. En anders zou ik over die lever ook niet vallen. Beetje nier bij (bevat ook vit A), en lever is al vrij mooi aanwezig in de gemalen dieren. In dieren is de lever namelijk groter dan de 1/3e van de organen die bij het barfen meestal aangehouden wordt.
Kippenmaagjes zijn dan weer wel een leuk iets voor katten.
Gehele prooidieren zijn compleet en kan je dus vanuitgaan dat die percentages kloppen. Dat geldt ook voor je vis als je complete vissen kan voeren. Sprotjes zijn ook mooi formaat en spiering is hele kleine vis. Makreel is wat groter en haring ook maar vast nog wel te doen. Forel schijnt ook nog relatief vet te zijn, maar hoort eigenlijk niet bij de vissoorten die veel gevoerd worden.
Zalm kan ook maar het spiervlees daarvan is wel duur en de graat zullen ze vast niet eten als ze geen bot willen. Je zou wel bij de visboer naar restjes vis kunnen gaan vragen. Misschien eten ze wel de koppen van relatief kleine vissen en kan je er sliertjes visspiervlees vinden. Vooral van zalm zou dat wel heel leuk zijn. Sardienen en sprotjes geef je beter in zijn geheel, vind ik zelf.
Als je enkel spier van vis geeft, telt het dus ook als spier.

Met het stoppend vermogen van eischaal heb ik geen ervaring.
Ik begrijp waarom je daar naar grijpt, maar ik zou toch ook die kippennekken halen en die ofwel in kleine stukjes aanbieden ofwel (in een plastiek zakje tegen het spetten) tot moes slaan en kijken of ze het zo wel lusten. Zo kan je steeds iets minder meppen en hen bot leren eten. Hopelijk.
Qua percentages van je zelf samengestelde zaken moet je volgens mij de normale percentages omrekenen omdat je geen bot voert.
Normaal 50% vleesbot bevat de helft (dus 25%) spiervlees. 30% spiervlees samen met deze 25% geeft dus 55%. 20% orgaan erbij geeft dus 75% (25% bot valt weg). 20% orgaan op 75% geeft 26,6% op 100%. 55% spiervlees op 75% geeft 73,3% op 100%. Afgerond dus 25 en 75%. Dat zou ik aanhouden. 75% van je zelf samenstellen spiervlees en dan eischaalpoeder erbij zoveel als moet (weet ik niet uit mijn hoofd).
25% orgaan zou ik tot 15% durven geven (in verband met de taurine dus iets meer hart dan normaal). Alleszinds minstens 10%. De rest verdelen over wat je kan vinden. Nier en lever samen de 10% beter niet sterk overschrijden.
Dit is als je de percentages inderdaad op die manier moet omrekenen, maar misschien vinden meer ervaren barfers dat geen goed idee en kan je beter gewoon 20% orgaan aanhouden en 80% spiervlees. Dat kan ook. Dus ik zou even de reacties afwachten.

En dan toch proberen op vleesbot te krijgen dus. Dat is nog altijd een stuk gezonder dan eischaalpoeder want bot bevat meer dan alleen calcium.
Ik zou gewoon minstens de helft van je dagen die gemalen dieren geven. Daar ben je zeker van en er zit bot in.