Moderator: Charlie Angel
JolandaB schreef: Ik heb mijn hoop gevestigt op nog zo'n mooi partijtje haas maar dan over een week of 7. Heb nu de gaatjes op kunnen vullen met eendenvoetjesDie kan je mooi drogen.![]()
BaiChèDol schreef: op 31 maart is er een groepsbestelling van Sarah, goedkope haaskarkassen. Nienke neemt de kratjes voor het oosten mee tot Apeldoorn, waar ik de hazen voor Drenthe ophaal. Dus mocht iemand willen bestellen, vervoer is geregeldHoeveel kg zit er dan in 1 kratje??![]()
![]()
ulla schreef: Die kan je mooi drogen.Daar heb ik ze ook voor gekocht maar me er een beetje op verkeken![]()
BaiChèDol schreef: @sapjev en Paula; ik kan jullie kratje ook meenemen hoor. Ze komen vanaf Meppel of Staphorst, Daantje neemt ze mee vanaf Alphen en ik vanaf Daantje.Klopt ,ik neem ze mee vanaf Alphen maar waarschijnlijk wordt het Nieuwleusen(carpool plaats) .
BaiChèDol schreef: Ik woon in oosterhesselen en haal de kratjes op in Apeldoorn. Onderweg kan ik natuurlijk altijd stoppen.Kan je mijn 2 kratjes ook meenemen?
BaiChèDol schreef: Ja hoor, dat kan. Zou je het ook nog even met Hilje/ Daantje willen overleggen? We spreken later wel even af waar ik kan stoppen onderweg.Is nu overlegd