Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door ulla
JolandaB schreef: Ik heb mijn hoop gevestigt op nog zo'n mooi partijtje haas maar dan over een week of 7. Heb nu de gaatjes op kunnen vullen met eendenvoetjes :-[
Die kan je mooi drogen. ;D
BaiChèDol schreef: op 31 maart is er een groepsbestelling van Sarah, goedkope haaskarkassen. Nienke neemt de kratjes voor het oosten mee tot Apeldoorn, waar ik de hazen voor Drenthe ophaal. Dus mocht iemand willen bestellen, vervoer is geregeld :) ;)
Hoeveel kg zit er dan in 1 kratje??

Edit: ik zie het al! Tussen de 10 en 20 kg!! Pffff....das wat teveel in 1 keer voor mijn Chinezen!! Wie wil er een kratje met me delen??
Laatst gewijzigd door Paula1976 op wo 22 feb 2012, 08:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Sapjev
Paula 1976 ik wil best een kratje met je delen.  Ik wil graag 1 kratje, maar daar kan best nog een halve bij. Ik woon ook in Emmen dus dat is op zich wel makkelijk. Als BaiCheDol dat nog kan/wil  meenemen?
Door Willy C
Hallo
Ik woon in Tolbert,op de grens Groningen,Drenthe,Friesland
Ben als er ruimte in de vriezers is altijd in voor leuke partijtjes vlees voor de doggies.

Willy
Door Daantje
BaiChèDol schreef: @sapjev en Paula; ik kan jullie kratje ook meenemen hoor. Ze komen vanaf Meppel of Staphorst, Daantje neemt ze mee vanaf Alphen en ik vanaf Daantje.
Klopt ,ik neem ze mee vanaf Alphen maar waarschijnlijk wordt het Nieuwleusen(carpool plaats) . ;)
Door Gea1510
BaiChèDol schreef: Ja hoor, dat kan. Zou je het ook nog even met Hilje/ Daantje willen overleggen? We spreken later wel even af waar ik kan stoppen onderweg.
Is nu overlegd :)
Door Kim_S
Ik ga op 21 april vlees halen bij Lonaa in Enschede, en kan het voor regio Emmen (= langs de A37) meenemen.
Als er veel interesse is kan ik ook nog wel doorrijden richting Hoogeveen, maar dat is wel een eindje om.
(ik rij vanuit Enschede via Duitsland en rij dan weer terug richting Emmen, daarna weer naar huis in Duitsland)

Bestellen kan in dit topic: http://www.barfplaats.nl/forum/index.php/topic,99653.msg2281091.html#msg2281091
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door