Bedankt voor je reactie. Ik heb vandaag zijn dierenarts gebeld en kreeg de assistente. Zij vertelde dat hij terug zou bellen, maar dat heeft hij nog niet gedaan. Mag hij trouwens informatie met mij bespreken zonder toestemming van zijn vorige eigenaren? Als er tijd is bij mijn dierenarts ga ik morgen met hem naar mijn dierenarts. Ik zal hem morgen op Katkor zetten zodat ik zijn urine mee kan nemen voor onderzoek.
Hij staat nu 5 dagen op rauw voer en ik denk nu al te voelen dat zijn vacht zachter wordt! Ik denk niet dat het verbeelding is. Ik ben namelijk samen met een email vriendin begonnen met het overzetten op rauw van haar katten. Zij dacht ook al dat zij het verbeelde dat de vachten zachter zijn, maar haar man merkte de zachte vachten op. Het lijkt er dus op dat het nu al merkbaar is. Na nog geen week!!
Ik mix nog wat extra water door het voer, hij vind dat erg lekker en likt het gewillig op.
Hebben jullie wel eens van Eurologist gehoord? Het schijnt ook oxalaat stenen op te lossen : http://www.huisdierendokter.nl/blaasgruis-kat.html