Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

*milyck* schreef: Maar volgens mij bestel jij vlees via een van de lijntjes hier en biedt je het aan tegen een veel hogere prijs aan je klanten?
Ja, klopt, ik heb dit ook meerdere keren voorbij zien gekomen, en dat is naar mijn idee niet de bedoeling van dit topic. Want hier verzamelen barfers .
Verkooppunten kunnen zich ergens op een lijst laten zetten geloof ik toch?
Sterkter nog. Verkopers en handelaren staan nergens op BP. Omdat dit een BARFplaats voor barfers is.
Reclame kan gemaakt worden dmv de banner boven aan de site of via een blok onderaan de site. En dient voor betaald te worden. Slachthuizen of slagers die barfspullen hebben, kunnen vermeld worden in de 'a la carte'. Als je het precies wil weten, vraag het even aan de moderators, die weet precies de regels hiervoor.
Nathascha schreef: Sterkter nog. Verkopers en handelaren staan nergens op BP. Omdat dit een BARFplaats voor barfers is.
Reclame kan gemaakt worden dmv de banner boven aan de site of via een blok onderaan de site. En dient voor betaald te worden. Slachthuizen of slagers die barfspullen hebben, kunnen vermeld worden in de 'a la carte'. Als je het precies wil weten, vraag het even aan de moderators, die weet precies de regels hiervoor.
Verkopers van BARFartikelen staan ook in de ala carte vermeld. We nemen alleen geen winkels op die 20 soorten kvv hebben en daarbij ook een kippenek aanbieden. Dit omdat het nu eenmaal BARFplaats is. :)
Deze topics zijn te lang en meestel gewoon gezelig en daarom neem ik ze niet dagelijks door. Ik zou het dan ook op prijs stellen als (net als nu) er een melding van gemaakt wordt wanneer hier dingen gebeuren die in strijd zijn met de regels.
Laten we er samen voor zorgen dat dit soort handige topics voor jullie gewoon kunnen blijven bestaan.
Welke leveringen zijn er momenteel geregeld in BoZ?
Is dat alleen konijn etc van Orinake en SW? SW is niet zo geschikt voor mn katten.
Wordt er ook vaker bij VSE besteld, of was dat een eenmalige happening? En als er wel daar vaker besteld gaat worden, is er dan ook de mogelijkheid kleinere hoeveelheden af te nemen? 2 katten eten niet zoveel, helemaal niet omdat de ene eend niet zo lekker vindt.
Vse wil ik best vaker rijden hoor. Was goed te doen zo.
Je mag van mij dan wel een paar kg nekken overnemen als je wilt, zolang die nog per 15 kg in een doos verkocht worden.

Verder nu inderdaad het konijn en SW.

En laatst hebben we bij versvoer.nl besteld met een aantal.
Moeders heeft voor mij wat dingetjes besteld bij Jacqueline in R'daal en een schaaltje met 4 kwartels bij de poelier (ik wil niet weten wat die dingen daar kosten), maar ik vind dat zelf eigenlijk noodoplossingen.
Versvoer heeft wel een groot assortiment, maar ik vind er de prijzen van de knaagdiertjes voor Ot wat minder leuk voor de portemonnee.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door