Ik woon in roosendaal
Groetjes Jeanet
Moderator: Charlie Angel
*milyck* schreef: Maar volgens mij bestel jij vlees via een van de lijntjes hier en biedt je het aan tegen een veel hogere prijs aan je klanten?Ja, klopt, ik heb dit ook meerdere keren voorbij zien gekomen, en dat is naar mijn idee niet de bedoeling van dit topic. Want hier verzamelen barfers .
Doranto schreef: Als handelaren reclame in de topics plaatsen, zoals nu dus kennelijk gebeurt, is daar dan niets tegen te doen?Even doorgeven aan een moderator.
Nathascha schreef: Sterkter nog. Verkopers en handelaren staan nergens op BP. Omdat dit een BARFplaats voor barfers is.Verkopers van BARFartikelen staan ook in de ala carte vermeld. We nemen alleen geen winkels op die 20 soorten kvv hebben en daarbij ook een kippenek aanbieden. Dit omdat het nu eenmaal BARFplaats is.
Reclame kan gemaakt worden dmv de banner boven aan de site of via een blok onderaan de site. En dient voor betaald te worden. Slachthuizen of slagers die barfspullen hebben, kunnen vermeld worden in de 'a la carte'. Als je het precies wil weten, vraag het even aan de moderators, die weet precies de regels hiervoor.