Ze voldoet niet aan de symptomen van CIN behalve het bloedplassen. Maar je weet het nooit natuurlijk. komt helaas ook bij niet rassen voor.
Er wordt nog altijd geschreven dat vlees de nieren kan beschadigen maar dat het onontkoombaar is omdat katten carnivoren zijn en het nodig hebben. Weet niet goed wat ik daar van moet denken.
Het moet zeker ook te maken hebben met stress. Nu het beter gaat met Eireann [die nu ook op de grond komt, onder de bank gaat zitten en af en toe buurt], is ze lijkt onzekerder. Ze heeft het nooit leuk gevonden als ik er niet was, ze wilt ook niet alleen eten.
Azijn is giftig voor katten en vinden ze heul goor. dus daar wil ik liever niks mee doen.
Ik ga ook pas verzuren na een paar dagen meten. ik heb eerder het gevoel dat het té zuur is. Hun botpercentage ligt vrij hoog en vanwege geldnood, moest ik mn vries leeg maken, zat veeel bot in. Denk dat ze bijna dagelijks bot aan het eten waren. Orgaan iig helemaal niet.
Feliway werkte hier niet [eerder geprobeerd in kleinere ruimte, voor o.a Eitje]. Daar heb ik nu ook geen geld voor. 1 stekker is voor 50m2. mijn woonkamer is 13m lang en 6,5m breed, met lichtkoepels en tocht. Dan moet ik 2 stekkers hebben die na 1 maand weer leeg zijn..
Tja, ik heb al vaak DA's gezien om verschillende redenen en Bach ook op mezelf uitgetest en het werkt 30x beter dan reguliere middelen. Daarbij zijn er zat katten die door metacam juist nierschade oplopen, kittens die ik bijna door mn vingers heb zien glijden enzo. ik heb het in nood gebruikt, want had liever tolfedine gehad. En als ik kijk naar mezelf, dan heb ik weken lopen kwakkelen met reguliere meds en was ik in 1 week af door kokosolie of zilverwater te gebruiken. Dus to be honest, heb ik daar veeel meer vertrouwen in
Zodra ik een geldboom gevonden heb, wordt er geechoed. jammer genoeg moet Truus onder zeil, die blijkt geen half uur stilliggen.