Ik heb het al in Jolanda haar topic gezet:
10kg hert
10kg lama
Moderator: Charlie Angel
*Nikki* schreef: Hoe gaat het nu vanuit Kizmoo/Haarlem verder?Ik geloof niet dat dat al besproken is. Nancy is hier morgen toch, dus dan overleg ik wel even. Of bied Meneer Nikki zich aan om te rijden
Metaldog schreef: Ik geloof niet dat dat al besproken is. Nancy is hier morgen toch, dus dan overleg ik wel even. Of bied Meneer Nikki zich aan om te rijdenHahahaha Dat is een goeie zeg. Als hij moet rijden dan rijd hij naar de winkel om br*k te kopen![]()
Kizmoo schreef: Even nog de aandacht voor deze bestelronde van Jolanda en dan met name de Noord-Hollanders en de FlevolandersVia CobyP.besproken dat mijn bestelling van 10 kilo Lama meekan naar Hillegom.....Bestelling heb ik al gedaan in het topic van Jolanda.
Je moet wel zelf je bestelling doen in het topic van Jolanda hier de link http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 227.0.html
Anders vis je achter het net om maar met eten bezig te blijven , dus niet vergeten bestellen in het topic van Jolanda waar trouwens ook verdere info te vinden is betreffende al dat mooie vlees
Groet George
Hoe gaat het nu vanuit Kizmoo/Haarlem verder?Ik zou het wel willen ophalen bij Kizmoo en dan verder vervoeren naar de Mac. bij Hoorn.
*Nikki* schreef: We zitten pas op de 370kg. Kizmoo is dit al een beetje haalbare kaart?Ik pik de bestelling voor Flevoland bij Kizmoo in Haarlem op.
Begrijp ik het nu goed dat het lijntje tot nu toe is......
Kizmoo - Sittard/Haarlem
Ramses1 - Haarlem/Hoorn
El Budha - Hoorn/Flevo
? - Hoorn/Den Helder of Alkmaar
? - Almaar/Den Helder (ik kijk meneer Nikki nog eens lief aan maar knikt nog steeds nee)
El budha schreef: Ik pik de bestelling voor Flevoland bij Kizmoo in Haarlem op.Oke maar is Hoorn niet makkelijker?
*Nikki* schreef: Oke maar is Hoorn niet makkelijker?Qua tijd maakt het niets uit
Ramses1 schreef: Ik zou het wel willen ophalen bij Kizmoo en dan verder vervoeren naar de Mac. bij Hoorn.Top!
El budha schreef: Qua tijd maakt het niets uitOke toppie![]()