Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Metaldog schreef: Ik geloof niet dat dat al besproken is. Nancy is hier morgen toch, dus dan overleg ik wel even. Of bied Meneer Nikki zich aan om te rijden :P
Hahahaha Dat is een goeie zeg. Als hij moet rijden dan rijd hij naar de winkel om br*k te kopen :-X :-X

Vandaar mijn inzet door te helpen met sjouwen
Ik zou graag meedoen, besteld er ook iemand uit beverwijk/ Alkmaar waar ik het vandaan kan halen wellicht ?
Ik zou dan 10 kg hert en 10 kg lama willen hebben, nadien mogelijk

Edit: ik heb het inmiddelsmin het andere topic besteld
Laatst gewijzigd door boris2009 op za 04 feb 2012, 22:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Even nog de aandacht voor deze bestelronde van Jolanda en dan met name de Noord-Hollanders en de Flevolanders
Je moet wel zelf je bestelling doen in het topic van Jolanda    hier de link  http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 227.0.html
Anders vis je achter het net om maar met eten bezig te blijven  , dus niet vergeten bestellen in het topic van Jolanda waar trouwens ook verdere info te vinden is betreffende al dat mooie vlees

Groet George
Kizmoo schreef: Even nog de aandacht voor deze bestelronde van Jolanda en dan met name de Noord-Hollanders en de Flevolanders
Je moet wel zelf je bestelling doen in het topic van Jolanda hier de link http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 227.0.html
Anders vis je achter het net om maar met eten bezig te blijven , dus niet vergeten bestellen in het topic van Jolanda waar trouwens ook verdere info te vinden is betreffende al dat mooie vlees

Groet George
Via CobyP.besproken dat mijn bestelling van 10 kilo Lama meekan naar Hillegom.....Bestelling heb ik al gedaan in het topic van Jolanda.
Brengen jullie mij op de hoogte van vervoersbijdrage enz....
Gr. Jose
We zitten pas op de 370kg. Kizmoo is dit al een beetje haalbare kaart?

Begrijp ik het nu goed dat het lijntje tot nu toe is......
Kizmoo - Sittard/Haarlem
Ramses1 - Haarlem/Hoorn
El Budha - Haarlem/Flevo
? - Hoorn/Den Helder of Alkmaar
? - Almaar/Den Helder
Laatst gewijzigd door *Nikki* op zo 05 feb 2012, 23:04, 1 keer totaal gewijzigd.
*Nikki* schreef: We zitten pas op de 370kg. Kizmoo is dit al een beetje haalbare kaart?

Begrijp ik het nu goed dat het lijntje tot nu toe is......
Kizmoo - Sittard/Haarlem
Ramses1 - Haarlem/Hoorn
El Budha - Hoorn/Flevo
? - Hoorn/Den Helder of Alkmaar
? - Almaar/Den Helder (ik kijk meneer Nikki nog eens lief aan maar knikt nog steeds nee)
Ik pik de bestelling voor Flevoland bij Kizmoo in Haarlem op.
El budha schreef: Qua tijd maakt het niets uit ;)
Oke toppie

^&^#W@%@&! MANNENNNNNNNNNN

Ik krijg het nu al benauwd over het vervoer naar DH. Ik heb zelf geen rijbewijs en krijg het niet voor elkaar bij meneer Nikki Lullo
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door