Vanmorgen banaan, appel, peer, kiwi en sinaasappel.
Vanmiddag winter postelein, gemengde kiemen, wortel, bleekselderij, gember, appel, sinaasappel. Ik moet zeggen... Lekker!
(voor een groenten/fruitsapje).
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Borke schreef: @plien, ik werd in het begin ook winderig van de smoothes, vooral toen ik er nog geen groente in deed en er dus alleen fruit in zat.Nou ik had er vandaag courgette in, redelijke hoeveelheid, maar misschien valt dit niet echt onder de groenten.... Juist nu werd ik er winderig van, eerder als ik alleen fruit deed niet. Morgen ga ik er spinazie bij in doen.
De Geijsjes schreef: Ooooooh deze combinatie moet ik onthouden!!! Hij is ECHT heel erg lekker, hij is alleen niet groenKlinkt goed, doe jij die bloedsinasappels er geheel in of pers je ze?
maar GEEL![]()
![]()
![]()
Als je van citrusvruchten houdt zou ik zeggen probeer deze variatie een keer.
3 struikjes biologische witlof (alleen het onderkantje eraf)
2 bio bloedsinaasappels
1 mango
en paar drupjes citroensap tegen de verkleuring.
echt lekker, was er zo doorheen en had nog wel meer gewild![]()
Borke schreef: Klinkt goed, doe jij die bloedsinasappels er geheel in of pers je ze?Ik pel de schil eraf en dan gaan ze er heel in
Claudia N schreef: Hoe werkt het dan met pitten? (Zowel van sinaasappels als appels.)Die kan je gewoon meemalen
De Geijsjes schreef: Ooooooh deze combinatie moet ik onthouden!!! Hij is ECHT heel erg lekker, hij is alleen niet groenNet 2 grote glazen naar binnen gewerkt, heerlijk..... deze blijft op het menu staan.
maar GEEL![]()
![]()
![]()
2 bio bloedsinaasappels
1 mango
De Geijsjes schreef: Ooooooh deze combinatie moet ik onthouden!!! Hij is ECHT heel erg lekker, hij is alleen niet groenGeprobeerd en ik vond het bleh...
maar GEEL![]()
![]()
![]()
2 bio bloedsinaasappels
1 mango