Claudia N schreef: Hoe bewaar je het in de koelast? In een sapkan met of zonder deksel? Glas of plastic?Kunststof drinkbeker met deksel.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Claudia N schreef: Hoe bewaar je het in de koelast? In een sapkan met of zonder deksel? Glas of plastic?Kunststof drinkbeker met deksel.
Claudia N schreef: Hoe bewaar je het in de koelast? In een sapkan met of zonder deksel? Glas of plastic?Ik bewaar het in de koelkast in een RVS thermoskan of in een lege augurkenpot van glas.
Deesje schreef: ik heb wel al eens lekkere smoothies met papaya gehad Tieneke... maar soms is het inderdaad de combi die niet 'klopt'Het was toen een hele rare wrange stroeve smaak in ieder geval, heb het weggekiepert zo vreselijk vies en overheersend.
zo had ik gisteren koolrabi met tomaat wortel en kruiden gedaan maar op de een of andere manier niet echt geslaagd.. wel gewoon opgegeten maar niet in die combi voor herhaling vatbaar zeg maar..
Dreetje schreef: Weet iemand misschien of ik een groene smoothie kan maken met ananas?Ja, kan heel goed hoor! Ergens eerder in dit topic is er al over geschreven.
Wat kan ik daarbij doen?
Dreetje schreef: Weet iemand misschien of ik een groene smoothie kan maken met ananas?Ik vind ananas, sinaasappelsap (of het hele sinaasappel) en spinazie heel erg lekker. Of ananas, sinaasappelsap, spinazie en bleekselderij (en water). Ook ananas, aardbeien en spinazie (en water) is lekker.
Wat kan ik daarbij doen?
Dreetje schreef: Weet iemand misschien of ik een groene smoothie kan maken met ananas?Oh ja, heerlijk met andijvie of spinazie.
Wat kan ik daarbij doen?
tieneke schreef: Een pure ananas smoothie is het lekkerste wat er bestaatIdd!!!![]()
En wel met de kern he!!![]()