lightning schreef:
Nee maar we weten niks zeker of ze niet beter kan worden. We weten ook niet of er wel wat gedaan kan worden. Daarom wacht ik nog op antwoord.
Wilde haar ook niet de rest van haar leven op AB hebben volgens mij gaat op een gegeven moment je lever ook wel kapot denk ik
Volgens mij zijn de grootste nadelen van AB dat je darmflora er aan gaat, wat je tegen kan gaan met pro= en prebiotica en dat je een grotere kans krijgt op resistentie tegen bepaalde typen AB. Ik ben echt iemand die liever geen AB geeft dan wel, maar als de kat met AB een goed leven heeft en de keuze bij jou ligt tussen AB geven of in laten slapen, dan lijkt AB me de juiste keuze zolang dat werkt...
En ik zou echt serieus op zoek gaan naar een goede holistische therapeut bij jou in de buurt, ik begrijp dat een homeopaat niet het resultaat heeft geboekt dat je gehoopt had, maar kijk anders eens op de site van de BCND voor een goede natuurgeneeskundige therapeut in de buurt bij je... en ik blijf het zeggen, probeer een keer wat propolis doet