Moderator: Lizzy
Hitam schreef: Ja, er zijn inmiddels zeker een tiental goede glucosaminepreparaten op de markt.Wat maakt iets een goed en een slecht glucosaminepreparaat en hoe herken ik die (ik ben nu bij de Kruidvat en Hema gaan shoppen, maar hoe weet ik of dat iets fatsoenlijks is of niet?).
sylvia schreef: Daarom zal die meneer ook wel aangemeld zijn hier, om zijn product te promotenEven ter correctie: ik promoot minder dan dat ik voorlicht: NSAID's als Rimadyl hebben bijwerkingen; Als acute pijnstiller zijn ze perfect, als chronische pijnstiller zou je een ander product moeten gebruiken. ik wil verder geen reclame maken, maar kijk eens op *************** onder "dierenartsen": geen prietpraat, gewoon keiharde, aangetoonde feiten. Overigens komt het haaienkraakbeen van ******* uit de haaien die voor de vleesproductie gevangen worden en is deze vangst door de Nieuw Zeelandse Ministerie van milieu goedgekeurd. De meeste andere 'kraakbeenpreparaten"gebruiken de luchtpijpen van vleeskalveren of vleesvarkens; daar hoor je nooit iemand over.![]()
Bulle Koster schreef: Even ter correctie: ik promoot minder dan dat ik voorlicht: NSAID's als Rimadyl hebben bijwerkingen; Als acute pijnstiller zijn ze perfect, als chronische pijnstiller zou je een ander product moeten gebruiken. ik wil verder geen reclame maken, maar kijk eens op ******** onder "dierenartsen": geen prietpraat, gewoon keiharde, aangetoonde feiten. Overigens komt het haaienkraakbeen van ********uit de haaien die voor de vleesproductie gevangen worden en is deze vangst door de Nieuw Zeelandse Ministerie van milieu goedgekeurd. De meeste andere 'kraakbeenpreparaten"gebruiken de luchtpijpen van vleeskalveren of vleesvarkens; daar hoor je nooit iemand over.Zoals ik al eerder in dat andere topic heb geschreven:
Nitus schreef: Lyzzy, in je quote zie ik geen sterretjes?Nu wel![]()
CaSanGio schreef: Wat is het verschil van werking tussen rymadil en metacam????? behalve dan dat het allebei ontstekingsremmers en pijnstillers zijn????Heb hier de bijsluiter van Rimadyl voor je:
Wie heeft er al rimadyl aan zijn hond gegeven en zijn jullie daarover tevreden.????