Moderator: Charlie Angel
Claudia N schreef: Even onder de aandacht brengen! Wellicht wil er iemand een lijntje verder naar boven regelen?Ook even onder de aandacht brengen. Ik verzorg vanaf Claudia een lijntje verder naar het Noorden, te weten: vanaf Zwolle langs de A28 Hoogeveen en bij Assen-Zuid over de N33 langs Gieten en Veendam naar Noordbroek.
Op vrijdag 13 januari rij ik van Zwolle naar Eindhoven en terug.
En kan dus van onderstaande topics spullen meenemen.
Het kan eventueel ook op zaterdag of zondag uiterlijk nog bij mij opgehaald worden.
Ik zet alles dan op het balkon.
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 908.0.html
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 993.0.html
Joke I schreef: Ik zit ook 40 min bij jou vandaan. Weer een andere kant op namelijk, Kornhorn(tussen Drachten en Groningen.Heb je iets in de aanbieding mbt spiervlees of tips?
Claudia N schreef: Ik zoek in regio Drenthe en Overijssel het volgende spiervlees:Ik heb evt nog wel wat hetenvlees voor je?? €2.00 per kg. Af te halen in Eursinge (bij Pesse) of omgeving Duitse grens bij Schoonebeek.
- lam
- geit
- andere suggesties welkom
Geen rund of kip ivm allergie, geen paard (spier), konijn of eend (vleesbot) ivm goede andere opties.
Kom in de knoop met mn spiervlees opties; nu echt alleen paard.
De konijn en eend (vleesbot) zijn wel goed bevleesd maar niet voldoende om te compenseren met spiervlees.
Ik kon een paar maanden niet aan rund komen en ben sinds een paar weken weer rund aan het voeren met als resultaat veel jeuk en diverse hotspot plekken... Dit zou in theorie ook nog van de Smuldier rund compleet en enkel kunnen komen en niet van puur rund wat ik nog ter afwisseling erbij geef? Een hoogwaardigere KVV erbij als diersoort is niet haalbaar met 2 grote poedels die ook nog meer % spiervlees eten ivm matige botvertering.
Wie heeft suggesties waar ik nog eea kan afhalen?
Dank voor de tips!
renate1982 schreef: Ik meld me ook even vanuit Coevorden.Ah ook 2 bulletjes! Hier ook 2
Hier word vooral kvv gegeten.
Joke I schreef: @ Claudia,Dank voor de melding, heb alleen net 10 kg besteld en ga dit ook volgende week ophalen.
Volgende week, haal ik een grote partij Runderspiervlees op.
€1,20 per kg
dutchgirl schreef: Hallo, ik meld me vanuit Roden. Zou graag samen met iemand bestellen omdat de minimale bestelkosten vrij hoog zijn. Wij hebben 4 honden.Caroba heeft maar een minimaal bestel bedrag van 25 euro, kan handig zijn als back up.