Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Cizsel
Ik woon in Groningen-stad, is ongeveer 25 minuutjes rijden vanuit Bovensmilde geloof ik (kom wel eens die kant op). Ben best geinteresseerd om af en toe mee te doen met het Verenigde Drenthe :P En kan eventueel ook als lijntje naar Groningen-stad spelen vanaf een aantal locaties... moeten we even kijken hoe en wat precies :)
Door Antonia
Claudia N schreef: Even onder de aandacht brengen! Wellicht wil er iemand een lijntje verder naar boven regelen?

Op vrijdag 13 januari rij ik van Zwolle naar Eindhoven en terug.
En kan dus van onderstaande topics spullen meenemen.
Het kan eventueel ook op zaterdag of zondag uiterlijk nog bij mij opgehaald worden.
Ik zet alles dan op het balkon.

http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 908.0.html

http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 993.0.html
Ook even onder de aandacht brengen. Ik verzorg vanaf Claudia een lijntje verder naar het Noorden, te weten: vanaf Zwolle langs de A28 Hoogeveen en bij Assen-Zuid over de N33 langs Gieten en Veendam naar Noordbroek.

Ik combineer deze rit met een bezoek aan de VSE om eend op te halen.
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 850.0.html
Ik zoek in regio Drenthe en Overijssel het volgende spiervlees:

- lam
- geit
- andere suggesties welkom

Geen rund of kip ivm allergie, geen paard (spier), konijn of eend (vleesbot) ivm goede andere opties.

Kom in de knoop met mn spiervlees opties; nu echt alleen paard.
De konijn en eend (vleesbot) zijn wel goed bevleesd maar niet voldoende om te compenseren met spiervlees.
Ik kon een paar maanden niet aan rund komen en ben sinds een paar weken weer rund aan het voeren met als resultaat veel jeuk en diverse hotspot plekken... Dit zou in theorie ook nog van de Smuldier rund compleet en enkel kunnen komen en niet van puur rund wat ik nog ter afwisseling erbij geef? Een hoogwaardigere KVV erbij als diersoort is niet haalbaar met 2 grote poedels die ook nog meer % spiervlees eten ivm matige botvertering.

Wie heeft suggesties waar ik nog eea kan afhalen?
Dank voor de tips!
Claudia N schreef: Ik zoek in regio Drenthe en Overijssel het volgende spiervlees:

- lam
- geit
- andere suggesties welkom

Geen rund of kip ivm allergie, geen paard (spier), konijn of eend (vleesbot) ivm goede andere opties.

Kom in de knoop met mn spiervlees opties; nu echt alleen paard.
De konijn en eend (vleesbot) zijn wel goed bevleesd maar niet voldoende om te compenseren met spiervlees.
Ik kon een paar maanden niet aan rund komen en ben sinds een paar weken weer rund aan het voeren met als resultaat veel jeuk en diverse hotspot plekken... Dit zou in theorie ook nog van de Smuldier rund compleet en enkel kunnen komen en niet van puur rund wat ik nog ter afwisseling erbij geef? Een hoogwaardigere KVV erbij als diersoort is niet haalbaar met 2 grote poedels die ook nog meer % spiervlees eten ivm matige botvertering.

Wie heeft suggesties waar ik nog eea kan afhalen?
Dank voor de tips!
Ik heb evt nog wel wat hetenvlees voor je?? €2.00 per kg. Af te halen in Eursinge (bij Pesse) of omgeving Duitse grens bij Schoonebeek.
Door Sarah5
Mijn vriend rijdt morgenmiddag / avond naar Assen hij wil vlees meenemen mits het op 1 stopplaats kan worden opgehaald op een afgesproken tijdstip.

Zijn er mensen die interesse hebben in wild af te halen in Assen morgen (eind van de middag of avond)
Ik heb; haaskk 1,75, haasribbetjes 2.25, hertvlees 2,35, haasorgaan 1,50, patrijs 2,-, (wrs) wildpellures mix 1,50 (komen wrs morgen nog bij: hertrib 2,25, hertnek 1,25)

Dit is alleen even een peiling niet om dit hele topic vol te zetten, dus als je interesse hebt stuur me een PB met wat en hoeveel je zou willen.
Laatst gewijzigd door Sarah5 op vr 06 jan 2012, 19:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Joke I schreef: @ Claudia,
Volgende week, haal ik een grote partij Runderspiervlees op.
€1,20 per kg
Dank voor de melding, heb alleen net 10 kg besteld en ga dit ook volgende week ophalen.
Maar uiteraard mag je me in gedachten houden als je weer een partij kan krijgen ;)
dutchgirl schreef: Hallo, ik meld me vanuit Roden. Zou graag samen met iemand bestellen omdat de minimale bestelkosten vrij hoog zijn. Wij hebben 4 honden.
Caroba heeft maar een minimaal bestel bedrag van 25 euro, kan handig zijn als back up.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door