[quote="pearlsofpassion"]
Kan ik nou niet lezen of hoe zit het? ???
Je bent hier trouwens al pagina's lang aan het uitleggen waarom je het zo fout vind. Die kan ik onmogelijk allemaal gaan quoten.
En ik probeer daar een verklaring voor te vinden. Want ik zou verwachten dat iemand die in een slachthuis zou werken, hier juist geen probleem mee zou hebben. En dat zeg je ook. Maar toch vind je het niet kunnen. En dan vraag ik me af waarom dat is?
De enige verklaring die ik kan vinden is dat het door de context waarin je dagdagelijks zit, komt. Dat je het niet meer op een andere manier kan bekijken.
En dan bedoel ik dus dat, omdat jij dieren in onderdelen verdeelt om als voedsel te dienen, het misschien moeilijk voor je is om dieren op een andere manier te voeren. Niet het zien van het dood dier op zich, maar het voeren in zijn geheel blijkt toch het probleem?
Voor mij is er geen verschil, maar misschien is dat bij jou wel omdat het je job is om ze 'eetbaar te maken'? Je hebt natuurlijk liefde voor je vak en dat wordt hier niet gebruikt.
Ik weet het niet hoor, spreek me tegen als het niet zo is. Maar kan je dan ook even verklaren wat het dan wel is? Want ik heb nog geen redelijke verklaring voorbij zien komen waarom je daar een probleem mee hebt.
En als het een beroepsmisvorming is, is dat voor mij prima hoor. Je hoeft het ook zelf niet te doen. Maar ik begrijp niet waarom je er geen vrede mee kan nemen dat anderen het wel doen.
[/quot
sjezus , wat een geitenwollensokkengeouwehoer (hoeveel punten met scrabble?) zeg
en nee, je kan inderdaad niet lezen!
IK ben al paginas aan het uitleggen dat het MIJ niet interesseert wat je doet ,al voer je je buurman levend aan je honden, IK kan er wel tegen, maar kun JIJ nou echt niet begrijpen dat er mensen zijn die hier niet tegen kunnen??
maar in het begin van dit topic moest het maar kunnen, en nu moet het al achter een schutting