Reus is inmiddels weer zo goed als stabiel, jeuk is wel aanwezig, maar niet verontrustend. ontlasting is de laatste week al weer helemaal prima. voor de zekerheid wel van het weekend zo'n wormentest kit gedaan en opgestuurd naar Het Woud, ik heb Reus in de bijna 2 jaar dat ik hem nu heb maar 1 keertje ontwormd. hij drinkt wel eens uit plassen en vreet ook wel eens wat van straat, dus lijkt me goed om het eens te laten checken.
Zijn vacht is weer een heel eind opgeknapt nu hij de Doils weer krijgt.
Vorige week was hij dus snipverkouden, maar ik heb hem vandaag nog niet zien/horen niezen, dus ik denk dat hij er weer helemaal bovenop is en het gewoon een virusje was.
maarrr aangezien het dus allemaal stabiel ok is, hebben we vandaag maar weer eens een nieuwe diersoort toegevoegd! lama. (met dank aan Limpy, die het van Bordie had, die het van... had. lekker barfplaats netwerk product). Hij vindt het in ieder geval reuze lekker, er moest zelfs helemaal met de snuit over het vloerkleed gewreven worden.

(dat doet ie wel vaker, maar nu schapenvacht er nog even niet is alleen van hele lekkere dingen). Ik verwacht geen reactie, maarja, je weet het natuurlijk nooit.
tot zover de update!