sella schreef: Oh sorry, als je half bp noordholland wil zien moet je het verbieden dat ik meer meeneem dan voor mij en bordie

Moderator: Charlie Angel
sella schreef: Oh sorry, als je half bp noordholland wil zien moet je het verbieden dat ik meer meeneem dan voor mij en bordie
sella schreef: Ik heb jolanda een pb gestuurd dat mijn lama mag vervallen om het haar makkelijk te maken.Ik heb toestemming om later te betalen, dus het lama gaat ook door
dus je hoeft waarschijnlijk alleen strotten voor mij mee te nemen.
bordie schreef: welkom hierIk woon in Schagen, werk vlak bij Hoorn. Dus leg de nodige kilometertjes af en wie weet kom ik ook ooit eens een lijntje tegen of kan ik een dienst bewijzen, je weet maar nooit.
waar woon je?
wat heb je voor barfers?
Senta schreef: Ik meld mij ook weer eens, terug van weggeweest ik woon ook in het hoge noorden. Dus wie weet kan ik de volgende keer ook meedoen!Leuk je er weer tussen te zien, ik heb verleden keer konijn bij jouw opgehaald in Schagen. Fijn dat je weer bereikbaar bent, Gr.Marjan.
AussieSue schreef: Hoi allemaal, Sarah, uit woubrugge, heeft as. zaterdag kalkoenreepjes bevroren in kratten, de aantal kilos schat ze zelf op 10 of 20 per krat. Morgen zou ze meer weten. Nu wil ze ze per krat verkopen voor 1,85 per kilo. Vlees is diervriendelijk en ook geschikt voor menselijke consumptie (nasi oid) Op zich heb ik wel interesse maar 1 heel krat is echt teveel, 5 kilo wil ik hooguit want er komt ook lama en paard aan.Ik zou ook wel een kg of 5 willen hebben maar ik heb geen tijd om te gaan halen maar als iemand anders dat lukt dan graag
Is er iemand die ook interesse heeft? Misschien kunnen we een lijntje opzetten?
ps. ze wil wel dat de bestellingen voor 12 uur smiddags opgehaald zijn.